Facebookista kysymys

  • Viestiketjun aloittaja "ihme"
  • Ensimmäinen viesti
"ihme"
En lukenut viestiä, koska on linkki, jossa varoitetaan "avaa vaan, jos luotat lähettäjään" tmv.

Onkohan henkilö huomannut minun poistaneen hänet ja siksi lähettänyt jotain. Poistin samalla muitakin, kun haluaisin hieman yksityisemmän ja vaan oikeasti sellaiset ihmiset sinne, jotka jopa tunnen.
 
"ihme"
No sit toinen kysymys :)

Jos kaverini tykkää kuvastani, niin näkeekö kuvan sen jälkeen myös kaikki tykkääjän kaverit? Kommentin jälkeen kai ainakin näkee.

Ja vieläkö jostain saa oman profiilikuvan pieneksi, että vaan minä
Näen suurena?
 
"Äh"
[QUOTE="ihme";30089100]Hän ei ole koskaan mulle mitään lähettänyt. Mutta ei tiedä, uskallanko avata kyseistä linkkiä.[/QUOTE]

Miksi tämä tyyppi on ylipäätään ollut kaverinasi jos et häneen yhtään luota ja epäilet ilmeisesti että on lähettänyt sinulle viestissä jonkun viruksen?
 
"ihme"
Äh: en sano, ettenkö luottaisi häneen. En kyllä edes tunne, voin sanoa. Se oli sitä aikaa, kun otin kaverikseni lähes kaikki halukkaat. Nyt olen sitten tullut tulokseen, että haluankin pitää Facebookin sellaisena, jossa vaan ihmisiä, joiden kans olen tekemisissä oikeasti.

Aloin vaan ihmetellä sitä, kun häneltä tuli viesti heti, kun poistin hänet kavereistani. Sitä ennen ei mitään.
 
"ihme"
Niin eräiden juhlien jälkeen hän pyysi mut kaverikseen ja minä otin. Kuten siihen aikaan monia muitakin. Nyt sit toivon, että olisin vaan hyväksynyt oikeat ystävät. :(

En uskaltanut avata linkkiä, kun siinä sanottiin tosiaan tyyliin avaa vaan, jos luotat lähettäjään. Outoa..
 
"ihme"
Mut eihän poistoista pitäis edes mitään tietoa mennä poistetulle kaverille. Ilmeisesti sit meni ja loukkasin verisesti tätä ihmistä. :( Tai en tiedä, kun en viestiään lukenu. Sellainen outo fiilis vaan nyt tästä tuli.
 
miten
Millä perusteella ne kaverit pitäis valita? Me on miehen kans sovittu, että otan kavereiks vaan sellasia miespuolisia joitten kanssa ei oo ollu mitään vakavaa. Toisaalta ois kiva kuulla niitten muittenkin kuulumisia, mut ehkä se sitten ei oo hyvä idea. Muutaman liian kiinnostuneen oon joutunu poistaankin. Mut mähän olen naimisissa ja en pettäis kyllä miestäni. Nyt meillä on aika avoin suhde, mut pussailukin on kyllä jo pettämistä. Ainakin mun mielestä.
 

Yhteistyössä