Onko väärin omistaa seksileluja, jos lapsia ja mies kotona?

  • Viestiketjun aloittaja Vähän Gummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti
Vähän Gummastuttaa
Onko jotenkin moraalitonta teistä?

Kaverilla kolme lasta ja kaapillinen ties mitä dildoja. Mies ei tiedä ilm. niistä mitään.
Mitä jos lapset löytäisivät??!
En haluais että mun miehellä ois itsetyydytys välineitä kotona.,,
 
Ei ole väärin, eikä moraalitonta. Moni pari käyttää niitä ihan yhdessäkin, eli eivät ne välttämättä ole vain itsetyydytystä varten. Ja vaikka olisikin, en siltikään pidä asiaa mitenkään moraalittomana.

Melko hassua, jos kotona on KAAPILLINEN dildoja, eikä mies ole niistä tietoinen. Eikö mies koskaan etsi kaapeista mitään? :D

Jos lapset löytää, niin lapsille kerrotaan ikätasoisesti, että mikä on homman nimi. Ihan kuin minkä tahansa muunkin asian suhteen.

Mä en tiedä, miten suhtautuisin, jos löytäisin mieheni salakaapin, joka olisi täynnä tekopimppejä. Todennäköisesti nauraisin vedet silmissä, pyörien lattialla hysteerisenä, koska en saa henkeä, kun niin naurattaa :LOL: :D
 
Outlet harmaana
Voi jessus. Vai moraalitonta omistaa dildoja vaikka on mies ja lapsiakin. Onko ap jotenkin tiukka kukkahattutäti, jonka mielestä seksiin ei kuulu kuin mies ja nainen ja nekin mieluiten lähetyssaarnaajassa :D
 
"laara"
Ei, mitäs outoa siinä on? Meillä on pari, ja olemme käyttäneet niitä myös yhdessä.

Jotenkin mua silti huvitti mielikuva kaapillisesta seksileluja, joista mies ei tiedä mitään :D
 
Darwin, PhD
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän Gummastuttaa;30089203:
Onko jotenkin moraalitonta teistä?

Kaverilla kolme lasta ja kaapillinen ties mitä dildoja. Mies ei tiedä ilm. niistä mitään.
Mitä jos lapset löytäisivät??!
En haluais että mun miehellä ois itsetyydytys välineitä kotona.,,
Suuri menetys ihmiskunnalle, ellei mies tosissaan tiedä niistä mitään.
Jos leluja on "kaapillinen" niistä olisi varmasti mausteeksi yhteisiinkin hetkiin.

Ja mitä tukee runkkaamiseen, siinä ei ole mitään moraalitonta.
Kaikkihan sitä tekevät, pienet kivat apuvälineet eivät mitenkään tee siitä moraalittomampaa.
 
Vähän Gummastuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30089339:
Miten lapset ne sitten löytäisivät, jos ei mieskään löydä?
No ei meillä ainakaan käy penkoen kaappeja läpi. Tietää vaan mistä omat puhtaat boxerit, sukat ja paistinpannut löytää.

Monesti olen ihmetellyt, miten voi olla mahdollista, ettei mies esim tiedä että montako kaappia on kiinteissä eteisen kalusteissa.
Lapsi sen sijaa tutkii kaiken minnekkä yltää.
Kai mies on käynyt sen ikävaiheen ohi jo.
 
Vähän Gummastuttaa
Ei ole väärin, eikä moraalitonta. Moni pari käyttää niitä ihan yhdessäkin, eli eivät ne välttämättä ole vain itsetyydytystä varten. Ja vaikka olisikin, en siltikään pidä asiaa mitenkään moraalittomana.

Melko hassua, jos kotona on KAAPILLINEN dildoja, eikä mies ole niistä tietoinen. Eikö mies koskaan etsi kaapeista mitään? :D

Jos lapset löytää, niin lapsille kerrotaan ikätasoisesti, että mikä on homman nimi. Ihan kuin minkä tahansa muunkin asian suhteen.

Mä en tiedä, miten suhtautuisin, jos löytäisin mieheni salakaapin, joka olisi täynnä tekopimppejä. Todennäköisesti nauraisin vedet silmissä, pyörien lattialla hysteerisenä, koska en saa henkeä, kun niin naurattaa :LOL: :D
Ai, sanotko 10 -vuotiaalle, että: "Se on Isin / Äidin masturbointiväline illan pimeisiin-hiljaisia hetkiä varten" ??!

Mä en tiedä kyllä mitä sanoisin. Edes miehelleni dildoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän Gummastuttaa;30089448:
Ai, sanotko 10 -vuotiaalle, että: "Se on Isin / Äidin masturbointiväline illan pimeisiin-hiljaisia hetkiä varten" ??!

Mä en tiedä kyllä mitä sanoisin. Edes miehelleni dildoista.
Vaikea sanoa, että mitä lapselle asiasta sitten kertoisin. Se kun riippuisi niin paljon siitä, että miten paljon seksiin liittyvistä asioista tuon 10v ikäisen kanssa oltaisiin tätä "löytöä" ennen juteltu.

Jollekin lapselle oikea ratkaisu olisi sanoa, että "aikuisten juttuja, jutellaan muutaman vuoden päästä asiasta sitten enemmän" ja jollekin toiselle lapselle voisi kertoa, että "kyseessä on itsetyydytyksessä käytettävä "lelu", joita jotkut aikuiset tykkäävät käyttää".

Ei yhdestä dildosta nyt ehkä kuitenkaan maailman isointa ja ihmeellisintä numeroa kannata tehdä. Ei se kun NIIN kummallinen asia ole.
 
Sovinistista puhetta
[QUOTE="Anne";30089490]Lapsista viis. Mutta on väärin. Jos pihtaa mieheltään.[/QUOTE]

Entä jos mies pihtaa, niin sekö onki aina niin hyväksyttävä asia?
 
eheeehe
Näkisit mitä meillä on yksi kaappi täynnä, siinä olisikin lapsille hieman enemmän ihmeteltävää ja säikähdettävää kuin tavallisissa dildoissa, vaikka on meillä niitäkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän Gummastuttaa;30089448:
Ai, sanotko 10 -vuotiaalle, että: "Se on Isin / Äidin masturbointiväline illan pimeisiin-hiljaisia hetkiä varten" ??!

Mä en tiedä kyllä mitä sanoisin. Edes miehelleni dildoista.
No lapselle sanoisin, että "ne on aikuisten leluja" ja ne olen kyllä saanu kaki mieheltä lahjaksi yhteistä käyttöä varten, että ei mun sille tarvi mitään sanoa :D!
 
Vierasmiess
Chef,
miksi naurat tekotussuille mutta pidät dildoja ihan kivoina aikuisten leluina? Ohme asenne ettei mies voisi nasauttaa kutiaan hyvään leluun vaan aina käteen tai naiseen. Varmaan parempi sit panna vierasta kun haluaa vaihtelua :)
 
:D?
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän Gummastuttaa;30089203:
Onko jotenkin moraalitonta teistä?

Kaverilla kolme lasta ja kaapillinen ties mitä dildoja. Mies ei tiedä ilm. niistä mitään.
Mitä jos lapset löytäisivät??!
En haluais että mun miehellä ois itsetyydytys välineitä kotona.,,
Miten sinä ne kaverisi dildot olet löytänyt?
 
ohi aiheen
Meillä on makkarin seinällä hyvin rohkea ja eroottinen maalaus ja sellaista roinaa siellä, että mielenkiinnolla odotan sitä hetkeä kun jonkun vieraan mukula sinne eksyy ja miten vanhemmat hoitavat sen tilanteen. Ovi on aina suosiolla kiinni kun vieraita tulee, mutta kun lapset ovat mitä ovat.. :D Pitäisiköhän varoittaa?
 
Tiitu*
Tottakai saat tilata oman! Meillä käytetään miehen kanssa yhdessä vaikka minkälaista vitkutinta ;)

Jos klitoriskiihoitimta kaipaat niin voin suositella Lelo Mia nimistä,on ihan huippu!
 

Yhteistyössä