Turvakaukalo Saksasta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraaaas
  • Ensimmäinen viesti
vieraaaas
Onko kukaan tilannut turvakaukaloa Saksasta? Tuleeko mitään veroja tai muita lisäkustannuksia toimituskulujen lisäksi? Kuinka nopea toimitus on ollut?

Olen katsellut Recaron kaukaloa ja huomasin, että saman kaukalon saa tilattua noin. 100€ halvemmalla täältä: Babyparadies Shop
Onko kukaan tilannut tuolta tai osaako joku suositela jotain muuta nettikauppaa?
 
Jiii
Tilasin kikiweltistä turvaistuimen pari viikkoa sitten. Mitään tulleja yms. ei tietenkään Saksasta tilatessa tule, ainoastaan postikulut.

Tässä joku Recaron vehje:
http://web0038.server23.publicompserver.de/shop2/index.php?cat=c1535_Privia-Privia-1535.html
 
m1es
Eikö ihmisillä ole yhtään käsitystä EU:n luonteesta tai jäsenmaista? Muista EU-maista (esim. Saksa tai Tanska) voi vapaasti ja verotta nettiostaa melkein mitä vain, paitsi viinaa, tupakkaa ja autoja. Postikulut voivat toki olla korkeat, mutta usein myös kotimaista toimittajaa halvemmat! Itse olen viimeisen vuoden aikana tehnyt ostoksia Saksasta, Ruotsista, Tanskasta, Englannista, Ranskasta, Saksasta, Espanjasta, Belgiasta ja Puolasta. Ei mitään ongelmia, toki hieman kielitaitoa joskus tarvitaan.

Jälkihuomautuksena todettakoon, että onnistuu se juomienkin ostaminen jos pysyy kohtuuden rajoissa...
 

Yhteistyössä