Milloin miehenne kertoi rakastavansa teitä?

  • Viestiketjun aloittaja momoma
  • Ensimmäinen viesti
"ihme ja kumma"
Toisilla treffeillä <3 ja niin sanoin minäkin. Aiemmin kestänyt kuukausia. Kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen, naimisiin 5 kk:n seurustelun jälkeen :D Joskus vaan tietää heti, että tuo on se oikea.
 
"jmia"
[QUOTE="ihme ja kumma";30089739]Toisilla treffeillä <3 ja niin sanoin minäkin. Aiemmin kestänyt kuukausia. Kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen, naimisiin 5 kk:n seurustelun jälkeen :D Joskus vaan tietää heti, että tuo on se oikea.[/QUOTE]

näin kaverikin luuli ja teki. Tosin mies oli armeijassa koko tuon ajan ja erosivat kun mies pääsi armeijasta, ei kestänyt oikeaa arkea :D

Meillä varmaan meni n.3kk, muistikuva on että kihlojen aikoihin.. Mutta kihloissa me oltiinkin 4 vuotta ennen naimisiin menoa :p
 
Kyllä meillä rakastamisesta puhuttiin n. puolen vuoden seurustelun jälkeen. Yhdessä oltiin ja hyvä oli olla - ei ollut kiire rakastamisen vakuutteluun. Nykyään sanomme toisillemme melkein päivittäin, että rakastamme. Naimisissa ollaan oltu pari viikkoa vajaa 16 vuotta ja yhdessä kohta 19 vuotta :)
 
"ihme ja kumma"
[QUOTE="jmia";30089747]näin kaverikin luuli ja teki. Tosin mies oli armeijassa koko tuon ajan ja erosivat kun mies pääsi armeijasta, ei kestänyt oikeaa arkea :D
[/QUOTE]
:D no oman miehen armeija-ajasta on onneksi jo 20 v. Tuskin nuorena olisi kumpikaan toiminut noin. Kun on järki päässä ja elämänkokemusta, osaa paremmin arvioida asioita. On kokenut parisuhteita haasteineen ja tietää mitä haluaa tai mitä ei ainakaan halua.
 
"muumimamma"
Me oltiin aiemmin perhetuttuja ja mies ili jo muutaman vuoden ollut ihastunut muhun, eikä mulla ollu asiasta aavistustakaan. No, kumpikin tahoillamme erottiin ja sitten ihan ykskaks mies tuli mun luokseni ihan kahville ja illan kuluessa kertoi tunteistaan, siitä, miten on aina tykänny musta ja jäipä yökylään ja aamusella sanoi, että taitaa olla ihan rakastumassakin :) Mulla meni siitä ehkä kuukausi, kun oltiin vietetty yhdessä ihania hetkiä ja eräs hyvin romanttinen ilta ja yö yhdessä, niin yhtäkkiä mut valtasi tunne, jollaista en ole ikinä ennen kokenut, ja tajusin sen olevan sitä rakastumista, ja silloin sen ääneen sanoin ekan kerran :) Nyt oltu yhdessä 2v, melkee vuos naimisissa, ja päivääkään ei kulu, etteikö sanottais toisillemme rakastavamme :)
 

Yhteistyössä