Montako tuntia nukut yössä?

  • Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
"iina"
No menin kai nukkuun viimesen tai siis eiliseltä viimesen tupakan jäkeen eli se oli about puol ykstoista ja ehkä puol ysi heräsin. laskekaa siitä ku emmä oikeesti osaa laskee ku sormilla tommoset laskut outoo kai mun pitäis ihan fiksu olla mut jotain juttuja mä en vaan ymmärrä. niinku esimerkiks joku tekniikka siis miten radio toimii tai kännykät tai tietokoneet siis miten mä nytkin voin tänne kirjottaa ja joku sit lukee sen. siis ihan käsittämätöntä, no kai mä kestän sen, että oon vähän blondi, mut tumma tukka mulla kyl on ja silmät on ainakin ollu vihreet, mut on niissä jotain ruskeetakin ainakin siis mun mielestä, mut emmätiiä näkeeks joku nekin eri värisinä. joo ja ennen mä siis osasin niinku suomee tosi hyvin, siis kaikki sanaluokat ja sellaset ja se oli siis hauskaa, mut nyt mä en muista mitään. enkä enkusta tai varsinkaa ruotsista ja emmä osaa edes laulaa. ja voi ei sillä baarireissulla mä menin laulaan karaokee jätkien kans ja joku tais kuvata jotain. vittu toivottavasti se ei laita sitä mihinkää nettiin. kaikki näkis mikä läski mä oon. joo, mut siis ihan hyvin nukuin ja joskus mä oon joutunu valvoon monta yötä peräkkäin ja kokeiltii vaikk mitä lääkkeitä mut ei ne auttanu, mistään pameista ei oo mihinkään.
 

Yhteistyössä