Saako ylipainoinen pukeutua helteillä hihattomaan paitaan, toppiin?

  • Viestiketjun aloittaja Mitä sanoo palsta?
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
Tietty saa, missäs se olisi kielletty.
Pienet hihat on yleensä pukevammat jos on alleja ja muhkuraiset käsivarret. Riippuu siis käsistä ja kuinka paljon sitä ylipainoa on, miten pahalta se näyttää.
 
äklis
Minä olen reilusti ylipainoinen ja pukeudun kyllä juuri niinku haluan. se ei kuulu milläänlailla muille mitä vaatteita kannan päälläni. tärkein että tunnen itse niissä oloni mukavaksi!
 
viarass
Saa, mutta kannattaa sitten varautua halveksiviin katseisiin ja "hyi mikä läskipallo alleineen oli kaupassa" -aloituksiin palstalla. Shortsien kanssa sama juttu. Lihavia nyt vaan ei katsota suopeasti.
 
vvvvieras
Toki SAA, laki ei sitä kiellä :) Mutta niin lihavan kuin laihankin KANNATTAA (ei ole siis pakko) vaatteita hankkiessaan miettiä, minkälainen vaate on sekä omalle vartalolle sopiva että omaa silmää miellyttävä. Ei siis kannata juosta joka muotivillityksen perässä ja sitten katsoa valokuvista että miksi helvetissä tuli näyttäydyttä tuossakin ryysyssä :D

Lailla saisi kieltää julkisilla paikoilla spagettiolkaimiset ylikireät trikootopit ja valkoiset leggingsit, ihan kaiken kokoisilta ja näköisiltä! RUMAA!
 

Yhteistyössä