Miten voi tuntua ero näin pahalta vaikka ei seurusteltu?

  • Viestiketjun aloittaja ei sen arvoinen
  • Ensimmäinen viesti
ei sen arvoinen
Tapailtiin kuitenkin melko kauan ja nyt se tuli päätökseen. Ei miehellä varsinaisesti toista ole mutta kuitenkin ero tuli sen takia. Ehkä ei voi erosta puhua kun ei seurusteltu virallisesti mutta yhtä pahalta se tuntuu silti ja vaikka koskaan ei sovittu että ei voisi muita tapailla niin siltikin asia tuntuu pahalta varsinkin kun itse en tapaillut muita.En tiedä tapailiko mies,en kysynyt mutta ainakin ero tuli sen takia että toisen kanssa oli. Kyllä,olen tietoinen että kun ei seurusteltu niin kumpikin oli vapaa tekemään mitä haluaa mutta ei se poista sitä tuskaa silti että nyt hän ei ole enää elämässäni.On niin yksinäistä ja hiljaista kun tietää ettei kuule ääntä tai saa enää mitään yhteydenottoja.Ei edes kunnon selitystä asialle tullut.Jätti vain kylmästi vastaamatta mihinkään yhteydenottoon.
 
mies1harm.
Oliko hän kuitenkaan arvoisesi, jos suhteen lopetti noin tahdittomasti? On myös miehiä kuten mä, jotka kertovat tunteistaan ja huomioivat toista :) Heidät pitää vaan osata poimia joukosta.
 
vierailija 2
Helposti. Ei tunteet toimi sanallisten sopimusten mukaan. Jos tunnetasolla koit seurustelevasi, ero ottaa koville. Ihan sama, vaikka järkeilemällä ja juttelemalla olisi nimenomaan sovittu, että EI seurustella ja SAA tavata muitakin. Jos tunteet on pelissä, ero on vaikea tilanne. Ehkä voit oppia, että seuraavalla kerralla itseäsi ja tunteitasi suojellaksesi et suostu vastaavaan kuvioon? Itse olen todennut omien kokemusten pohjalta, että mulle sopii parhaiten rehellinen seurustelu, jossa molemmat vapaasta tahdosta sitoutuneita toiseen ja ei tapailla muita. Epämääräisissä säädöissä meinasin rikkoa itseäni, mutta onneksi tajusin asian ja hakeuduin suhteeseen, joka sopii itselleni. Uskon, että sinäkin pystyt myöhemmin toisenlaisiin valintoihin rakkauselämässä! :)
 
Siis miten ei miehellä varsinaisesti toista ole, etkä tiedä tapailiko mies muita naisia vaikka ero tuli sen takia että toisen kanssa oli? Menee yli mun käsityskyvyn. Enivei pian olet jo unohtanut ja ihmettelet mitä siinä miehessä edes kuvittelit näkeväsi.
 
Tuollaiset erot ottaa tosi koville sen vuoksi, että on hyvin ihastunut omaan mielikuvaansa miehestä. Ei tunne vielä niin hyvin, että huonot puolet olis tulleet esille. Luulee menettäneensä jotain liian hyvää vaikka todellisuudessa menettää vasta tulevaisuuden unelmat.

Voit vain miettiä, että mies ei ollut elämäsi mies koska näin kävi.
 
mies1harm.
Tuollaiset erot ottaa tosi koville sen vuoksi, että on hyvin ihastunut omaan mielikuvaansa miehestä. Ei tunne vielä niin hyvin, että huonot puolet olis tulleet esille. Luulee menettäneensä jotain liian hyvää vaikka todellisuudessa menettää vasta tulevaisuuden unelmat.

Voit vain miettiä, että mies ei ollut elämäsi mies koska näin kävi.
Ei nuo ole toisensa poissulkevia. Ei ne huonot puolet aina käännä sitä alun mielikuvaa ympäri vaan ne voi hyväksyä ja silti jatkaa ihastumista lähes yhtä vahvana tai vahvempanakin.
 

Yhteistyössä