Mulla on torissa myynti-ilmoitus ja siinä lukee vain nouto.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Ja mulle on nyt soiteltu, laitettu sähköpostia ja tekstiviestejä: voisitko kuitenkin lähettää, lähettäisit nyt, olisin tosi kiitollinen jos lähettäisit ym.ym.
Huoh.
 
"xoxo"
Lisäksi tulee esim. kalusteesta: "Voisitko varata mulle, tulen hetikohta ens kuussa katsomaan ja jouluun mennessä mulla pitäis olla pakettiautokin lainassa niin voin hakea."
 
Mulla oli myynti-ilmo, jossa luki YHTEYDENOTOT VAIN PUHELIMITSE.

Sain 2 sähköpostia, joissa toisessa ilmoitettiin, että ostajaehdokas olisi ihan supermegahyper kiinnostunut tuotteestani...ja että hän tarjoaisi siitä puolet siitä, mitä olin siitä pyytänyt.

Öööö...oota mä mietin. No näin on! :LOL: :D

Ei voi kovin kiinnostunut olla, jos ei suorilta käsin ole maksamassa tuotteesta pyyntihintaa ja ottamalla yhteyttä puhelimitse, kuten on ohjeistettu.

Toinenkin sähköposti sisälsi tarjouksen, joka oli noin 30% pyyntöhintaa pienempi.

Arvatkaa vastasinko näihin viesteihin...? :xmas:

Itse olen aina ihmetellyt sitä, miten myyjät eivät vastaa sähköposteihin (siis silloin, kun puhelinnumeroa ei ole ja s.posti on ainoa keino olla myyjään yhteydessä). Nyt ymmärrän :D

Alle vuorokausi ilmoituksen julkaisusta sain puhelun, pyytämäni summan ja tuotteen ulos kämpästä. Noudolla, kuten myyntitekstissä oltiin pyydetty.
 
"xoxo"
Nykyään laitan myös, että yhteydenotot tekstarilla tai soittamalla, ja tavara lähtee ensimmäiselle noutamaan saapuvalle. Tällä keinolla nopein myyntiaika ilmoituksen julkaisemisesta hakuun oli 13 minuuttia.
 
HippuTAR
Mä ensi vastailin noihin mutta nyt en enää viitti. Muutin ilmoitustekstinki sellaiseksi että luulis nyt menevän jakeluun vaan saapa nähdä.

Yks kirjotti pitkät litaniat kuinka ois aika moinen onni jos lähialueella sattuis olla joku tuotteesta kiinnostunut joten kyllä mun kannattaa se lähettää hälle :D.

No, kiinnostuksen määrästä päätellen on hyvinkin mahdollista että aika nopeesti läheltäkin löytyy joku kiinnostunut.
 
Henkilö
Ihmeellistä, miten ihmiset eivät osaa lukea. Minun tori-ilmoituksessani oli selkeästi kunta ja maakunta, kuten yleensä on. Tekstissä luki suunnilleen: "Nouto Kuusivuonosta, voidaan sopia myös toimituksesta Lahden alueelle." (nimet muutettu) Ja sitten saan viestiä että "Niin missä Kuusivuonossa tää nyt siis on, onko kyseessä Sodankylän Kuusivuono...?"
 
"jkl"
Mulla tais olla paras, kun oli kovasti kiinnostunut tavarasta. Mutta ei ollu rahaa just sillä hetkellä. Ehdotti, että hakis tavaran, tehtäs osamaksusopimus. Just joo!!!
 
noppasi
Mä kyllä oon toiminu huutiksessa niin, että oon kysyny voiko postittaa vaikka on vaan nouto ollut. Ja onneksi onnistui, kaappi on meillä palvelut jo monia vuosia. Kohteliaasti kysyin ja toki tarjouduin maksamaan vaivanpalkkaa postituksesta postikulujen lisäksi, myyjä oli niin ystävällinen ettei ottanut kuin postituskulut myyntihinnan lisäksi.
Tori on tietty vähän eri juttu, sen idea kun musta on olla paikallinen, mutta ymmärrän jos vastaan tulee tuote jota ei mistään saa/joka on just se mitä on etsinyt et kysyy postitusmahdollisuuttakin. Kunhan kysyy kohteliaasti, lupaa maksaa ylimääräistä vaivanpalkkaa ja hyväksyy mukisematta sen, jos myyjä ei postitukseen suostu.
Mutta ei se kysyminen musta nyt niin törkeetä ole.
 
Huutelen puskista
Toi on Tori.fi:n huono puoli. Huuto.netissä on sentään palautejärjestelmä, ja kaiken maailman hupihuutelijat saavat heti miinusta. Kun myin entisen sohvani Torissa, jouduin panttaamaan sitä ostajalle monta päivää toistuvien ohareiden vuoksi. Milloin oli unohtanut, milloin ei ollutkaan peräkärryä. Sanoin jo, että on muitakin sohvan ostajia ja että myyn sellaiselle, joka voi hakea pois samana päivänä. Alkoi ruikutus, että mä niin haluun sen sohvan, huomenna haen varmasti jne. Lupasin vielä yhden hakumahdollisuuden. Tyttö tuli kyllä sovittuna päivänä mutta pari tuntia myöhässä eikä ollut edes pahoilllaan.
 

Yhteistyössä