Hiustenpidennykset, rakennekynnet, tekoripset...

  • Viestiketjun aloittaja "Luonnollinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Luonnollinen"
...mitä vielä? Ihan kamalia! Välillä näkee nuoria nättejä tyttöjä, joilla on nämä kaikki yhtäaikaa. Sitten kun niitä ripsiä laittaa vielä kaikki sankarit, joilla ei ole edes ammattitaitoa, niin lopputulos on, kuin olisi hämähäkin koipia sikin sokin luomilla.

Innolla odotan, että Suomalaisetkin tajuavat, että luonnollisuus on pop.

Ei mulla muuta.
 
"jepjep"
Joo, voi kunpa miehetkin tajuaisi. Miehiä kiihottaa se räpsyripsi ja eivät edes tajua, että ne on pidennykset... vaikka kuinka olisi luonnollisuus muka pop, se silikoonitissi saa sen vehkeen paremmin seisomaan, valitettavasti.
 
Samaa mieltä. Ei mitään hiustenvärjäämisiä, kynsilakkoja tai ripsivärejäkään. Ja romukoppaan vaan kaikki karvanpoistolaitteet. Unohdetaan ihon rasvaaminen ja dödön käyttö. Suihkusaippuat ja shampootkin on turhia, koska luonnollisuus on pop.

Vaimitensenytmeni?

Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia. Jos joku haluaa pitää karvat kainalossa, niin pitäkööt. Ja jos joku haluaa lisätä karvoja ripsiinsä, niin lisätkööt.
 
"Pilipali"
Oon ihan samaa mieltä. Itseasiassa näin tänään yhden palstalaisen jolla on aina ihan överit meikit ja pidennykset ja peruukit. Nyt sillä oli vaan kevyesti meikkiä ja näytti kolme kertaa paremmalta. Oli muuten jopa ihan suloinen ilmestys muksunsa kanssa kevyellä meikillä ja iloisella ja helposti hymyilevällä asenteella. Ei uskois niistä ylimeikatuista kuvista joita tänne laittaa.
 
Peyote
Juu ne irto-osat ei aina oo kovin hienovaraisia. Mutta jos niiden ei tiedä olevan irto-osia, niin silloin ne kai on hienosti laitettu, eikä kauheita.

Tietty ei kaikki hienovaraisuudesta niin välitäkään, esimerkiksi ne rakennekynnet on ihan semmonen tyylijuttu, että jotkut tykkää vaikka ne onkin rakennekynnen näköiset. Mä varmaan tykkäisin tehdä rakennekynsiä, niihin voi sisään pistää vaikka mitä hienoa, sulkia tai käärmeennahkaa vaikka. Mutta en tykkäisi itse pitää semmoisia.
 
ieras
Johan lapset alkaa värjäilee hiuksiaan 10 v. Kaikki teinit (tytöt) näyttävät ihan samanlaisilta. Kyllä heillä on jo luonnollisuus hukassa. Ja tuntuu ettei TV:ssä ole ainuttakaan ohjelmaa, jossa ei naisilla olisi jotain lisäkettä.
 
vvvvieras
Kaukana ovat ne ajat, jolloin suomalaisnaiset tyytyivät tukkadonitsiin ja tuulipusakkaan. Nyt ollaan menty ääripäästä toiseen.

Mulle on aivan sama vaikka joku kulkisi alasti pannumyssy päässä. Suomi on siitä ihan helvetin hieno maa että kaikilla on oikeus tietyt siveyssäännöt poislukien vapaus laittautua ja pukeutua miten haluaa.

Mutta. Minun silmääni ei ole kaunista kun päästä varpaisiin kuorrutetaan ihminen kaikenlaisilla kemikaaleilla ja irtomuovilla. En tuomitse jokaista hiustenpidennystä ja rakennekynttä rumaksi, koska tyylikkäästi ja taidolla tehtynä lopputulos on melkolailla luonnollinen. Joku kumma siinä vaan on että more is more-ajatus on vallannut nuoret ja vanhemmatkin naiset ja harvassa ovat ne, jotka tyytyvät omaan luonnollisuuteensa.

Monissa Euroopan kaupungeissa trendi on vastakkainen: esim. toukokuisessa Pariisissa naisten yleisin look oli luonnonvärinen tukka ja kevyt meikki, tai meikittömyys.

Aasiassahan alkaa jo tulla näitä ''hullunkurisen'' näköisiä perheitä, kun äiti ja isä ovat käynyt avauttamassa silmäpoimunsa, suoristamassa nenänsä, valkaisseet ihonsa ja sävyttäneet tukkansa vaaleiksi. Sitten perässä kulkee keltaihoinen, mustatukkainen, poimusilmäinen lapsi, jota on aika vaikea siinä ympäristössä kasvattaa uskomaan että ''olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet.''
 
"Jessi"
Antaa jokaisen olla mikä on. Kateutta ilmassa? Mitä se edes teidän per*settä kutittaa.. Tästä kaikesta voisi kyllä syyttää mediaa kun televisiossa lehdissä yms näkee vain muokattuja naamoja, nuorilla naisilla nousee paineita ja luulee että tuollaisen näköinen pitää olla yms. Sitä saa mitä tilaa. Näyttäisivät televisiossakin joskus jotain aitoa naista!
 
"iina"
no kai nyt jokaine saa kulkee sen näkösenä ku huvittaa, miks koko aika pitää arvostella ja tunkee ihmisii johonki muotteihin. no mul on kaikki aitoo, mut en mä välitä, jos joku haluu parannella itteensä. ja miks automaattisesti oletetaa, ett nainen on jotenki tyhmä, jos se haluu näyttää paremmalta, no ihan hyvin voisin ottaa pidennykset ja kynnet mut tissit, no mä siis pelkään leikkausii, ehkä ne saa olla tommoset.
 

Yhteistyössä