banaani-weetabixit ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "molla"
  • Ensimmäinen viesti
"molla"
semmoinen esanssinen, lääkettä muistuttava maku joka jää pitkäksi aikaa suuhun pyörimään, hyi hemmetti :X ostin lapsille koska pitävät banaaneista & weetabixeistä, syömättä jäi.. enkä maistettuani itse ihmettele yhtään miksi. karsea pettymys!
 
Darwin, PhD
[QUOTE="molla";30115154]semmoinen esanssinen, lääkettä muistuttava maku joka jää pitkäksi aikaa suuhun pyörimään, hyi hemmetti :X ostin lapsille koska pitävät banaaneista & weetabixeistä, syömättä jäi.. enkä maistettuani itse ihmettele yhtään miksi. karsea pettymys![/QUOTE]


Ihan hyviä keksejä nuo kyllä ovat, mutta toivon todella tosissani ettei kukaan vatipää syötö lapsilleen moista moskaa ruosksi/välipalaksi.

Meillä löytyy monesti kaapin perältä jemmasta, itselle hätävaraksi kun oikein tekee makeaa mieli, onhan nuo kuitenkin hitusen karkkeja tai keksejä kevyempiä.

Ja ennenkuin joku sanoo, silloin harvoin kun meillä keksejä tarjoillaan, tarjoan ihan oikeita keksejä, ne kun ovat parempiakin.

Samaa mieltä lopulta suus aloittajan kanssa, älkää ostako - mutta ihan eri syystä. ;)
 
joojoojoo
[QUOTE="molla";30115154]semmoinen esanssinen, lääkettä muistuttava maku joka jää pitkäksi aikaa suuhun pyörimään, hyi hemmetti :X ostin lapsille koska pitävät banaaneista & weetabixeistä, syömättä jäi.. enkä maistettuani itse ihmettele yhtään miksi. karsea pettymys![/QUOTE]

Mitäs luulit niiden olevan? Vilkasepa tuoteselostetta!
 
ALKU.p
niin ja meillä kumpikin lapsi yökkii puurolle, kuten minäkin lapsena mutta tuota saivat mummilassa kerran ja kas.. meni alas :) yleensä ostetaan maustamattomia, johon laitetaan esim. mansikoita tai banaania
 

Yhteistyössä