Apua epätoivoiselle!

  • Viestiketjun aloittaja "Millaaa"
  • Ensimmäinen viesti
"Millaaa"
Mulla on alkanut n. pari kuukautta sitten sellainen juttu, että kun yritän niellä ruokaa, niin se jää kurkkuun kiinni, vaikka pureskelisin kuinka hyvin ja pieniä paloja. Nyt tää vaiva on joka päiväistä ja joka ruokailun yhteydessä tätä tapahtuu. Ennen auttoi veden juominen, kun ruoka jäi kurkkuun, mutta enää sekään ei auta. Veinaan siis tukehtua ruokaan. En uskalla syödä enää mitään muuta, kun jukurttia. Olen yrittänyt päästä lääkäriin vaivan takia, mutta en saanut aikaa tälle viikolle. Mä ihan tosissaan pelkään syömistä :O Jonka pitäis olla yks maailman luonnollisimpia juttuja. :/ Nyt siis kysyn, onko kellään muulla tälläistä vaivaa? Tiedätkö jonkun jolla olisi? Mikä mua vaivaa? osaisko joku auttaa? Olisin tosi kiitollinen, jos joku osaisi kertoa mistä tää voisi johtua? Kiitos jo etukäteen!
Niin ja meen lääkäriin kun vaan saan ajan.
 
"PeggyBundy"
En tiedä mistä voi johtua mutta mulla on joskus ollut hieman samantapaista ja esim. silloin kun en ole yksin pöydässä. Tuntuu että kurkkua kuivaa ja meinaan tukehtua ruokaan. Sit vaan vettä päälle ja menee ohi. Jotain paniikkihäiriötä tms. ehkä. Mutta sulla varmaan vähän erilaista. Nyt vaan vaikka yksityiselle lääkäriin.
 

Yhteistyössä