Minua ei ole ennen haitannut pienet rinnat, mutta nyt minua ihan oikeasti hävettää nämä nysät

  • Viestiketjun aloittaja B-kuppi
  • Ensimmäinen viesti
B-kuppi
Oltiin kaveripariskunnan kanssa rannalla uimassa ja kaverin miehellä on isommat rinnat, mitä minulla.
En ole aikaisemmin juurikaan välittänyt pienistä rinnoista, mutta nyt minua on alkanut hävettää nämä. :(
Silikonirintojen hankkiminen kuitenkin vaikuttaa liian hankalalta. Enkä haluaisi mitään keinotekoista kroppaani, ellei ole ihan välttämätön pakko.
Ikää minulla on 34 vuotta, miksi rintojen koko on alkanut vasta nyt vaivata minua? Kriisi? Ikäkriisi? :(
 
ikiuni
Vaihdetaanko? Ottaisin ilomielin b-kupin e-kupin tilalle. Näistä on vain jatkuvia kipuja ja on vaikea löytää sopivia vaatteita. Hyvät rintsikat ovat kalliita. :snotty:

Ei tarvi hävetä. Pienissä tisseissä ole mitään vikaa.
 
"jmia"
Mun rinnat on vitsinä meidän porukalle :D kälyn miehellä on isommat, käly koitti mallata kerran mun liivejä päälleen niin hyvä ettei pissannut housuun kun nauroi niin paljon, niiden pojatkin kysyi kerran saunassa jotain, kuulin vaan vastauksen että kaikilla on eri kokoiset ja näköiset. Eikä nää haittaa, minkä niille voi :) mulla tosin rinnanympärys on pieni, mutta hupparinkin kun laittaa päälle tai jättää liivit pois, niin ei näy oikeastaan ollenkaan. Oikeastikkaan ei ole ollenkaan jos makaa ja nostaa kädet ylös :D
 
"jaa"
Mitä sä täältä palstalta odotat? Enkä tarkota pahalla, mutta ei täältä voida sun ajattelua muuttaa. Mun mielestä todella sääli että naiset tai tytötkään pitävät kroppaansa nolona. Varsinkaan jos kyseessä on ihan normaali juttu, kuten rintojen koko. Ymmärräthän ettei rintojesi koko ole ongelma kenellekkään muulle kuin sinulle.

Miksikö ongelma tuli nyt? koska aloit vertaamaan tähän kaveripariskuntaan. Lopeta se vertailu. Ei se tee sinusta onnellisempaa vaikka saisit isommat tissit, ainoastaan lopettaisit asian murehtimisen. Samaan lopputulokseen pääset myös sillä että.. lopetat murehtimisen.
 

Yhteistyössä