Ero tuli ja tsemppiä kaipaan!

  • Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti
"Nina"
Mä niin tiedän että tää oli oikea ratkaisu. Miehestä viimeisin vuoden aikana tullut esille enemmän ja enemmän esille narsistisia piirteitä, lupaili jatkuvasti kuun ja taivaat ja mikään ei muuttunut. Haukkui kaikkia mun kavereita, perhettä, harrastuksia yms. Aina olin pukeutunut liian kireisiin ja horomaisiin vaatteisiin. Nyt kun hänet jätin niin kaiken tuon kiisti ja väitti kaiken hänen sanoman olleen vaan vitsiä. Mistä helvetistä mä saan voimaa viedä tän eron läpi?
On saanut mut jo niin monesti puhuttua takaisin ja aina mä havahdun parin kk:n päästä olevani masentunut ja ahdistunut.
Toki meillä oli ihanaakin, silloin kun jaksoin ingnorata hänen ilkeät kommentit.
Itkettää ehkä eniten lasten takia, mies uhkaili, että ei enää hoida ollenkaan lapsia. Ei kuulemma pysty näkemään niitä ilman että muistaa mut. AHDISTAA.
 
"mie"
Jaksamista..selkeet syyt miks oli pakko ni ei taida paljon olla vaihtoehtoja :( Terapiaa kokeiltu? keskityt vaan oman pääs selvittämiseen ja kasassa pitämiseen. Asiat järjestyy kyllä. Listaa itelles niitä suhteen huonoja asioita ja onkohan tää oikein sittenkään ajatuksen iskiessä kattele sen läpi ja jos ne on edelleen voimasa,tiiät vastauksen. Luulen ett lapsiasiakin muuttuu hänellä kunhan tilanne muuttuu todemmaksi. Ja jos ei oikeasti ole kiinostunut lapsistaan,sitten on parempi että elätte tasapainoisesti ilman häntä.
 

Yhteistyössä