Ovis ja molempien munasarjojen jomottelu

  • Viestiketjun aloittaja kunhan kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
kunhan kiinnostaa
Sattuuko teillä molemmin puolin oviksen aikaan alavatsa, vai vaan toispuoleisesti? Vai onko tuo molemminpuolinen kipu vaan sitä oviksen jälkeistä oireitta, kun jotain verta voi vähän valua jonnekkin onteloon tms... eilen oli selvä kipu oikealla munasarjassa, mutta tänään sattuu molemmin puolin. Ovistesti näytti eilen plussan. Kiinnostaa vaan oisko ovis voinut olla jo eilen illalla....
 
"mama"
Mulla ainakin sattui klassisesti vaan toiselle puolelle, mulla tosin oli pco ja hormonihoito raskautumiseen. Ainut kerta elämässäni kun tunsin oviksen ja se tulos on nyt 19v. Toinen tärppäsi myöhemmin ilman oviskipuja hoitojen avulla, luojalle kiitos lääketieteestä :).
 
kunhan kiinnostaa
Ja lisäkysymys :D mihin ne simpat jää hillumaan siemensyöksyn jälkeen? Kun minulla on tapana käyttää lactalia ennaltaehkäisevästi, mutta sitä ei kannata käyttää yrityksen aikana. Tappaa siittiöt. Onko ne siittiöt jo kahdessa vuorokaudessa matkanneet jonnekkin johtimiin, lactalin ulottumattomiin?
 
Kdjjd
Kyllä mulla on tutemuksia molemmissa munasarjoissa tai niiden lähellä, vaikka todistetusti ovuloin vain yhdestä kerrallaan. Sellanen isompi vihlasu jos tuntuu niin se yleensä vain toiselta puolelta. Voi hyvin olla nuo sun tuntemukset vatsaonteloon valuvasta verestä tai vaikka keltarauhasen kasvusta ja surkastumisesta sit myöhemmin.
 

Yhteistyössä