Suhde ystävän pojan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja rimppakimppu
  • Ensimmäinen viesti
rimppakimppu
Kuinkahan yleistä on että nuore miehet olisivat halukkaita seksiin äitinsä ystävän kanssa? Tuli mieleen kun lueskelin tollasta seksi tarinaa:

Äidin seksikkään ystävän kanssa hotellissa | Seksitarinat

Kun yhdellä ystävällä on poika, joka on toki täysikänen - on viime aikoina alkanu pyöriin mielessä kaikenlaiset jutut. Mut sit jos se ei ookaan kiinnostunut, niin ei kauheen selkeetä alotettakaan uskalla ite alkaa tekeen ...
 
gugge
Todella harvinaista tuollainen on. Riippuu paljon siitäkin, saako se poika/nuori mies oman ikäistänsä naisseuraa. Jos ei saa, niin vanhemmatkin voivat alkaa kiinnostaa.
 
adasd
En tiedä kuinka yleistä on, mutta kaveri löysi itsensä muutaman kerran äitinsä ystävän kanssa sängystä. Mainittakoon vielä, että tämä ystävä oli jonkun 8 vuotta nuorempi kuin miehen oma äiti ja jonkun 18v vanhempi kuin mies.
 
xcv
Kyllä se aika perverssiltä kuulostaa. Itse on 40+ ja en voisi kuvitellakaan olevani jonkun ystäväni pojan kanssa. Tunteet heitä kohtaan ovat äidillisiä, vaikka kuinka komeita olisivat.
 
Vaikka minusta on sinänsä luonnollista, että voi tuntea vetoa itseään nuorempaan henkilöön ( jos emme puhu pedofiliasta ) ja nuori mies voi olla tosi hottis ja uhkua vetovoimaa, tai nuori nainen tosi hehkeä ja eroottinen, on minusta sitten vähän eriasia lähteekö toteuttmaan mielihalujaan.

Mutta jos kyseessä on ystävän poika tai tytär, menee minusta ihan kirjoittamaton sääntö siinä, että heihin ei kajota. Ei, vaikka he olisivat aloitteentekijöinä.
 
"huoh"
Taidat olla tosi puutteessa. Hommaa munaa joltain suunnilleen omanikäiseltäsi tai joltain joka ei ole kaverisi läheisiä. Eiköhän sitten unohdu tuollaiset perverssit ajatukset kun ei enää kutkuta kamalasti.
 
hmmmseonsillee
Joo...joskus oli tyttöystävä joka oli about 22, ite olin 30 ja tyttöystävän mutsi oli 40 YH ...molemmat aikas hotteja...
Joskus sitten tää tyttö oli jossain matkalla kavereittensda kaa ja ite heillä kylässä jo odottelemassa hänen tuloaan kun olin vähä kauempaa tullut...
no äitee lämmitti saunan ja kysyi että tuleekos komia nuorimies kanssa...no mikä jottei ihan sähäkkä paketti hän ol...
en aatellut sen enempää tai pidemmälle...
no saunassa sitten löylyissä juteltiin ihan normi juttuja...
sit pyysi pesemään selkänsä...ja pesinhän mä...tuntu kyllä aika ...seksikkäältä...
sanoi että tuntupas hyvältä...pesepä muualtakin jos tahdot....ja veikee hymy...
ja pesin kiltisti..:)
alko kyllä vähä ahistaan jo etumusta...
Sitte hän kiitti ja totes että käännyhän sun vuoros...
vähä alkoi silleen jännittään...että mites tästä selvitään...
pepun kohdalla kädet lipeskin etupuolelle... ja kuului että wow...onpas iso...ja kasvaa...
se pestiinkin sitten huolella...
ja siirryttiin pesukammarin sohvalle...
Kumpikaan ei tainnut tulla hyvöksikäytetyksi kun sai...;)
Sovittiin siinä että tää oli nyt sitten kahden aikuisen hairahdus...ja jää vaan meidän väliseksi.
Jälkeenpäin on ollut tosi hyvät välit anoppiin... :)
 
tsumbula
Been there, done that. Tosin ei ollut enää mikään tosi hyvä ystävä siinä vaiheessa, kun sain tietää, että oli ite paneskellut mun exän kanssa. Vähän niinkuin kostona iskin sitten sen pojan - ja hyvältähän paneskelut melkein 20 vuotta nuoremman miehen kanssa tuntui. Muutaman kuukauden aikana taidettiin olla yhdessä 5 tai 6 kertaa, enkä kadu kyllä hetkeäkään.

No saihan tää ystävä toki jossain vaiheessa tietää tosta, kun itekään en ihan hiljaa ollut aiheesta, muutamalle kaverille kerroin, kun tiesin että sitä kautta juttu menee tän ämmänkin korviin. Voi ***** minkä kohtauksen se sai, ei voinu muuta kuin naureskella sille puhelimessa kun se huusi ja huoritteli :)
 
vieras*
Been there, done that. Tosin ei ollut enää mikään tosi hyvä ystävä siinä vaiheessa, kun sain tietää, että oli ite paneskellut mun exän kanssa. Vähän niinkuin kostona iskin sitten sen pojan - ja hyvältähän paneskelut melkein 20 vuotta nuoremman miehen kanssa tuntui. Muutaman kuukauden aikana taidettiin olla yhdessä 5 tai 6 kertaa, enkä kadu kyllä hetkeäkään.

No saihan tää ystävä toki jossain vaiheessa tietää tosta, kun itekään en ihan hiljaa ollut aiheesta, muutamalle kaverille kerroin, kun tiesin että sitä kautta juttu menee tän ämmänkin korviin. Voi ***** minkä kohtauksen se sai, ei voinu muuta kuin naureskella sille puhelimessa kun se huusi ja huoritteli :)
Kauniit ja rohkeat low life saippuahan on siis teidän kohdalla ihan todellista elämää... surkean kuuloista touhua.
 

Yhteistyössä