Vastenmielistä ennen syntymää tuotettua psyykkistä kipua

  • Viestiketjun aloittaja Amnesty:Sinde82
  • Ensimmäinen viesti
Amnesty:Sinde82
- Miten voitte käyttää kehoa näin julkeavasti ensisynnyttäjältä?
Ymmärrätkö olevasi vastuussa tästä sairaalloisesta toiminnasta?
Miten te voitte onnistua jossakin näin iljettävässä?


Painostaminen, ja kristillisten leikkiminen seksiväkivallalla.
Kohta V: "Mutta kun te olette siinä TEHY:ssä teetättäneet tällaista mielellänne naisina."
He huvittelivat siten. Esim. teetättämllä väestönsuojelua siten ja seurailemalla sitä.
- Siis, tässä ei ole hoito-ala ammattina enää mielestäni läheisyydenkyvyttömyydessä.
No, täytyy myöntää, että heidän mallinsa oli aivan eri.
- Se johtui vankeudesta, onnistumisen elämyksettömyydestä.
Minun mielestäni saat vankeutta tästä skitsoaffektiivisesta häiriöstä, sukupuolen halventamisesta.
Sellaisiin ominaisuuksiin ei saa ihmisissä koskea, myöskään painostamalla.

"Maaseudulla turvallisuudenhakeminen ylikorostui.
- Osallistumatta jättäminen oli sairasta hektisyyttä, tasapainottomuuden egoismin luomista, turvautumista sadismina.
Miksi tällainen sitten jatkuisi?
Assosiaation tuottaminen on pelkkä rivo, hävelisyydetön kannibalismin tila.
- "Ei saa asianajoa." Rivous on sukupuolenvaihdoksellista turvallisuudenhakemisat.
Osittain tällainen hektisyys on pelkkää verikostollisuutta. Teetätettyä seksityötä lapsilla, turvallisuutta hakien kauhusta. Osallistumatta jättämisen luomaa hypnoositonta kauheutta. Maaseudun väestö teetättää mielellään väestönsuojelun, vaín itselleen. Se sisältää, jopa lapsilla tehtävää sairasta sadismia, seksityötä. "

Janne: Mutta kun mä pääsen tästä töihin
- Niin pääsetkin poistamaan psyykkistä kipua.
Mutta keho ei sovellu näin.
- Kaikkien kehot eivät sovellu tähän tarkoitukseen.
Ne ovat olleet valmiiksi näin erityis-hektisessä ympäristössä.
 
Sini & Äitivuosi-03
En halunnut väkivaltaa. En väkivalta-sairaalaa.
- "Ihmistä ei saa omistaa" soitin jo takaisin, se on pääsyvaatimus sinne psykiatrisellekin.
- "Pakkohoitaja", Antsku -totaalikieltäytyjä soitti. Riitta, psykologi, äidin sisaren kaima, joka kuului uskonlahkoon oli raahannut äidin pyynnöstä;
- "Tänne voi tuoda kenet tahansa ulkopuolisen ja vieraan tuntemattoman ristiäisiin." hän sanoi.
- "Mä en tiennyt, että ihminen elää noin kauan, joku ulkopuolinen, kuin tyttö tyrskähti itkuun.
- "Tappaakseen..." eli sairaanhoitaja-omaisiin kohdistamaansa, hänen lapsensa omaa transvestismistä maailmaansa. "Sitä lasta ei olisi koskaan tullut tehdä."
 
Isosisko sinde
Otteita hypnoositon, Mikki Hiiri-seksiväkivaltapäiväkirjasta
Minä, Sinde. Ja Elämäni-isä: Joo, tämä on kyllä loppu tämä sairaala.
- Psyykkistä kivun tuottamisen oikeutusta ympäristölle ei ole lapsenkasvatuksen pyytämisenä.
Kts. myös sosiologia-palsta
"... hänen sairautensa näkyi, ja sitten hänen sairautensa ei ollut näkynyt kunnolla kaupunki-alueella. Alueelta puuttui eräs lääkärinlapsi Riku, joka oli asetettu laitokseen, lastenkotiin. Olin ollut sillloin pieni vauva ja keskustelua käytiin hahmoterapiassani, sen ympäriistössä, kun olin noin kuuden kuukauden ikäinen. Psykologi käytti sanaa voyerismi. Hänen lääkäri, ja eräs isä:
- Sini veikkaa, että laitos oli varmasti, tarkoitukseensa, liian hyvin kalustettu.
- Voisitteko selittää, miksi Tapani-ympäristön, koti-idyllin miljöön perhettä ei ole siirretty laitokseen? "
 

Yhteistyössä