pyysin miestä soittamaan asunnosta jonka näytössä kävimme mies väitti mulle txt että välittäjä ei vastaa(valehteli)

  • Viestiketjun aloittaja "pilkku"
  • Ensimmäinen viesti
"pilkku"
pyysin mieheltä monta kertaa että soittaa, no kun tuli 2 viesti ettei vastaa mä soitin itse tälle isännöitsijälle asunnosta ja hän vastasi heti. mies väitti koko ajan soittaneensa mutta isännöitsijä ei kuulemma vastaa. Mua ärsyttää,ies ei siis oikeasti ole edes soittanut kunhan sano että on,jotta olen tyytyväinen. Mua niin ärsyttää valehtelu koska sitä on esiintynyt muutenkin.
 
"jaa"
Ja haluat että me täällä yhdessä kerromme että tuo on väärin ja haukumme miestä? Ja mitä hyötyä tästä on, et sinä kumminkaan halua kun anteeksipyynnön ja sama meno saa jatkua aina vain.

On se kauhea tuo sinun miehesi, miksi se vain aina valehtelee vaikka lupaa olla valehtelematta. No ehkä seuraavalla kerralla tuo lupaus pitää. Tai seuraavalla.. tai ehkä..
 
"pilkku"
no vähän tuntuu että ei,mutta en ymmärrä asiaa,koska vuokra on sama ja asunto isompi, lähempänä päiväkotia(paikka on ihanteellinen,ainoastaan kauppa on vähän kauempana,mutta meillä on auto)
 

Yhteistyössä