Kielletty ihastus, miehen käytös kohdatessa

  • Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti
"omppu"
Moi!

Mulla oli aikoinaan (kiellettyä) säätöä erään miehen kanssa. Sitten emme (olosuhteidenkin) takia nähneet pitkään aikaan. Nyt olemme taas törmäilleet julkisilla paikoilla. Aina kun mies kohtaa mut vaimonsa kanssa liikkuessaan, hän on hyvin aurinkoinen ja juttelee mulle innostuneesti ja iloisesti, mutta jos kohtaamme esim. kaupassa niin, että kumpikin on yksin liikkeellä, hän on mulle hyvin etäinen ja tyly. Hädin tuskin moikkaa. Ihan eri ihminen siis riippuen siitä onko vaimo paikalla vai ei. Ja nimenomaan niin päin, että vaimon läsnäollessa ystävällinenen ja "kahdenkesken" kylmä. Mistä tämä johtuu!?? Osaako kukaan valaista?
 
"omppu"
Ei taida muutkaan ymmärtää miksi käyttäytyy noin. Outoa. Ite oon miettiny,voisko olla siitä kyse, ettei halua " vaimon selän takana" edes jutella mun kanssa, ku on toi tausta. On sitten rennompi, kun vaimokin läsnä tilanteessa.

Mutta kyllä se vähän ikävältä tuntuu, että on niin kovin tyly jos tullaan kahdestaan vastakkain. Ei kai muutaman sanan vaihto julkisella paikalla ole väärin vaikka olisikin joskus menty liian pitkälle? Vai mitä mieltä olette?
 
Arvauksia
Yrittää olla ystävällinen sulle ettet siinä vaimon kuullen möläytä teistä? Jos olisi vaimon kanssa sulle tyly, vaimo alkais epäilemään miks mies välttelee keskustelua sun kanssa/ kiusaantuu?
 
vieras-
Käyttäytyisikö kohteliaasti siksi ettei vaimo alkaisi tenttaamaan kun olet poistunut näköpiiristä. Ei halua sinusta enää mitään joten en suosittele roikkumaan tuolla tavalla mikäli et halua pahimmillaan lähestymiskieltoa.
 
"omppu"
Niinpä. Ei meillä olekaan enää mitään. Ja mun mielestä se ei muuttais mitään vaikka normaalisti juteltais sattumanvaraisesti kohdattaessa vaikka kaupan kassalla. En siis tajua tuota käytöstä.
 
"omppu"
Vois olla noin. Ehkä. On kyllä yli-innokas vaimon ollessa läsnä...luulis, et se kääntyy jo itseään vastaan...ja munko pitäis sitte jutella ihan iloisesti aina ku vaimo paikalla, vaikka toinen tylyttää muulloin?
 
Veikkaus
Jospa se mies esittääkin sulle kuinka hyvin menee nykyään ja todellisuudessa haikailee jollain asteella sun perään..Jos on kokenut tulleensa hyljätyksi tms Tämmöinen heitto vaan..
 
"hhh"
No kuulostaa siltä ettei oikein haluais olla sun kanssa tekemisissä, mutta pakko vaimon edessä esittää, ettei se alkais epäilemään mitään. Yli-innokkuus voi olla jonkinlaista panikoimista. Mitä juttelemista teilla oikein enää on, etkö vois vain jättää sitä rauhaan?
 
Vieeraas
Mä olen nykyään naimisissa miehen, joka käyttäytyi vähän vastaavalla tavalla, kanssa. Kun oli muitakin paikalla, oli rento ja mukava, mutta kahden kesken vaikutti lähes kylmältä jne. Ihmettelin tätä jälkeenpäin ja mies sanoi, ettei vaan ollut helppo puhua mulle (se on erilaista, kun on muita paikalla). Tykkäsi musta ehkä vähän liikaa, kun oli kuitenkin vielä silloin naimisissa toisen kanssa.
 

Yhteistyössä