Soittaisitko itse polisille tässä tapauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja :D reps kops
  • Ensimmäinen viesti
:D reps kops
Ihmeellistä ilkivaltaa Lapinlahdella: pastakasa ja paahtoleipää | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Ihmeellistä ilkivaltaa Lapinlahdella: pastakasa ja paahtoleipää
Keskiviikko 23.7.2014 klo 17.27

Naapurusto joutui viime yönä varsin erikoisen ilkivallan kohteeksi Lapinlahdella Pohjois-Savossa.

Paikkakuntalainen mies kertoo, että hänen ja useiden naapureiden ovenkahvoihin ilmestyi yöllä kello kahden ja kolmen välillä paahtoleipää.

- Lisäksi ikkunoihin oli heitetty shampoota ja oven eteen kaadettu kasa pastaa. En mennyt koskemaan, mutta kuivalta se pasta näytti. En tiedä yhtään, kuka tämän olisi tehnyt tai miksi, mies sanoo.

Ilkivallan huomattuaan mies kertoo soittaneensa välittömästi poliisille. Hän kertoo selvinneensä tapahtuneesta lähinnä mielipahalla ja hämmästyksellä, sillä paikalta ei ollut rikottu mitään.

- Kun huomasin ilkivallan, oli vähän semmoinen fiilis, että mitä ihmettä. Poliisi kertoi, että samaan aikaan yöllä jonkun autonkin takalasi oli rikottu. Lapinlahdella sattuu vaikka mitä, mies luonnehtii.

Iltalehti ei tavoittanut keskiviikkona poliisia kommentoimaan tapausta.




Jos omalle kohdalle kävisi noin, niin en oikeastaan tiedä jos voisin soittaa :D
M: Poliisi, poliisi!
P: Mitä asia koskee?
M: Täällä on tehty ilkivaltaa!
P: Minkälaista?
M: No, no... No ovella on pastaa ja paahtoleipä. Ja ikkunassa shampoota!!
P:........ Ookkei....
 
vierass*
Tietysti. Ja soittaisin myös hätänumeroon, mikäli puoliso ei antaisi mun juoda kaljaa, koska olen jo liikaa kännissä. Koska mun mielestä pitäisi saada juoda kun olen itse omilla rahoilla kaljat ostanut.
Niinhän se yksikin mies teki, josta oli lehdessä juttua :D
 
ap.
Siis, varmaan tuo on ihan hyvä juttu ilmoittaa poliisille. Jos vaikka ilkivalta tuosta pahentuisi jne.

Itselleni olisi vain hirmu omituista soittaa hätänumerron ja alkaa selostamaan asiaani :D
Varmaan kesken paahtoleipäselityksen sanoisin että hetkinen, ei ehkä sittenkään mitään. Heippa! :LOL:
 

Yhteistyössä