Jos sinulle keljuillaan tai vinoillaan,mitä teet?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
Tuli tällainen mieleen.
Mitä teet tai sanot, jos sulle ihan suoraan vinoillaan jostain asiasta, naamatusten, facebookissa tai muuten?
Enkä nyt tarkoita mitään huumorilla veisteltyjä letkautuksia, vaan ihan oikeaa vittuilua.

Itse en sitä siedä yhtään, vaan poistan pikkuhiljaa tällaiset ihmiset elämästäni. Olen ajatellut asian niin,että koska vapaa-aikaa ei hirveästi ole (käyn töissä ja lapset ovat pieniä), en todellakaan tuhlaa aikaani tuollaisiin. Mutta olenko liiankin herkkä?
 
"ujo"
Naamatusten: lamaannun, en osaa sanoa mitään nasevaa. Facebookissa en ole, joten siellä minulle ei keljuilla. Muualla netissä, jos joku vinoilee, osaan sanoa takaisin.
 
"..."
Mulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka vinoilisivat satuttamistarkoituksessa, ei kasvotusten eikä facessa. Jos joku vieras tulee päätään aukomaan, sanon jotain nasevaa vastaan tai jätän täysin huomiotta, tilanteesta riippuen. Ulkopuolisilla ihmisillä tuntuu olevan omat mielipiteensä minusta ja heillä on siihen täysi oikeus, mua ei suuremmin kiinnosta.
 
Enpä minäkään kettuilua kuuntele. Yli nelikymppisenä osaan kyllä napauttaa takaisin, jos se on mielestäni tyylikästä. Aina se ei ole. Mutta poista jatkuvasti länkyttävät ihmiset elinpiiristäni kyllä. En tarvitse energiasyöppöjä.
 

Yhteistyössä