yhtään...??

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
Kirjoitteleeko tällä foorumilla yhtään äitiä
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin.

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti)
 
Melkein
1.En saa lisätukia.
2.Vain yksi mies (koskaan!!) ja yhteiset lapset
3.Oma yrityskin löytyy...
4. BÄNG!! Mulla on serotoniinilääkitys, ihan synnynnäinen aivokemian poikkeama. Siis suomeksi voimakas taipumus masennukseen ja mielialojen yleiseen heittelyyn. Vielä tästä suomennettuna taitelijatyyppi!
 
"..."
[QUOTE="utelias";30118462]Kirjoitteleeko tällä foorumilla yhtään äitiä
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin.

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti)[/QUOTE]

Täällä ainakin yksi, enkä todellakaan usko olevani ainoa.
 
Melkein
Entä mikä vika on mielialalääkkeissä? Masennus on samalla tavalla fyysinen vaiva kun vaikkapa diabetes - aivokemiassa joko synnynnäinen sekaannus/väittäjäaineen puutos tai sitten ulkopuolelta alkanut häiriötila. Ihan hoidettavissa!

Vaikka ei tässä varmasti sitä "huonoa ihmistä" nyt ollutkaan tarkoitus sormella osoitella, vaan etsiä jotain stereotyyppisesti tavallista.
 
normisetti
Täällä yksi!
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse. - En saa mitään ylimääräistä, talolainaa maksetaan itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne.- Kyllä samalle miehelle kaikki lapset ja avioliitossa ollaan.
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin. - Vakipaikka odottaa kunhan vain palaan töihin.
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin. -Normi särkylääkettä joskus otan,muuten ei lääkitystä!

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti) - Et ole.
 
[QUOTE="utelias";30118462]Kirjoitteleeko tällä foorumilla yhtään äitiä
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin.

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti)[/QUOTE]

Minä.

Selvästi esität nämä nyt hyvinä ominaisuuksina, mutta miksi se on niin tärkeä mainita, että on lapsia vain yhden miehen kanssa, miksi se on olennainen tieto?
Ja tuo lääkitys... no, suurimmalla osalla tulee jokin lääkitys jossain vaiheessa elämää. Kai antibioottikuurikin sellaiseksi lasketaan, eikö? Entä miten e-pillerit - niitähän voi käyttää ehkäisyn ohessa myös esim. kuukautiskipuihin tai iho-ongelmiin?
 
hgjghgj
Mielialalääkkeitä ainakin tuntuu vetävän puolet porukasta. Eivät vaan tule tähän ketjuun tietenkään ilmoittautumaan, kun kerran kysyttiin sellaisia, jotka eivät vedä...
 
"pieras"
[QUOTE="utelias";30118462]Kirjoitteleeko tällä foorumilla yhtään äitiä
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin.

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti)[/QUOTE]

en saa sossusta mitään, enkä ole koskaan saanut

lapsia on vain aviomieheni kanssa, siitetty avioliiton aikana (toki yritettiin jo ennen, mutta ei tärpäny)

on vakiduuni, josta saa vähintään keskinkertaista palkkaa

lasketaanko Mirena?
 
Aet
[QUOTE="utelias";30118462]Kirjoitteleeko tällä foorumilla yhtään äitiä
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin.

Oonko ainoa (vai pitääkö hakee resepti)[/QUOTE]

1. joo vielä saan lapsilisiä 2 lapsesta. Kaikki maksetaan omista.
2. rakkauven hetelmiä yhden kanssa 3 kpl, haarukalla 18-10 v
3. oma yritys mulla ja mies on palkollisena toisaalla. Töissä ollaan
4. ei mitään lääkitystä, tai no joo antihistamiinia tarvittaessa krooniseen urtikariaan, vai lasketaanko se??

Ja ei, en koe olevani parempi kuin ne jotka joutuvat turvautumaan yhteiskunnan tukiin.
 
Täällä myös
1. joka ei saa sossusta tms rahaa, en siiis tarkoita nyt lapsilisiä tms. tukia, jotka eivät ole harkinnanvaraisia, Asumisensa perhe maksaa itse.
2. on lapsia vaan yhden miehen kanssa, ei siis rakkauden hedelmiä vähän sinne sun tänne
3. on työpaikka, joko työssä nyt tai ainakin menossa töihin
4. ei lääkitystä , ei fyysisiin eikä psyykkisiin vaivoihin

1. En ole saanut koskaan tukia sossusta. Enkä saa mitään muitakaan tukia, vain lapsilisän.
2. Kaksi lasta saman miehen kanssa, avioliitossa syntyneet.
3. On työpaikka, ja olen myös yrittäjä
4. En syö mitään lääkkeitä, paitsi vitamiineja.
 
Me, me, me! :wave:

Mulla ei ole säännöllistä lääkitystä, mutta joudun aika usein ottamaan buranaa selkäsärkyjen vuoksi. Mutta sitä ei lasketa.
 
"ounou"
Miks joku oletusarvo on että palstailijat on jotain luusereita kaikki. Ja sitten täytyy todistella kaikkea. Oonkohan nyt ihan wt kun yhdessä kohdassa pomppas ja en osaa lue viitsi kirjoittaa oikein.
 

Yhteistyössä