pojan alushousuista

  • Viestiketjun aloittaja äiti-kysyyy
  • Ensimmäinen viesti
äiti-kysyyy
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
 
aloittajaa
[QUOTE="Ööp";30118604]Ööö... Ostaa niitä boksereita vaikka?!?[/QUOTE]

no en oikein tiedä, tuntuu että lapseni on vielä lapsi, enkä haluaisi että käyttää aikuisten vaatteita, siis bokseeita
 
höpön löpön!
Se on semmosta hömpötystä nykyään noilla nuorilla! Meidänkin Taavetti 25v yritti 10 vuotta sitten tommosta, ettei muka vaarilta perityt ihan hyvät raappahousut kelpaisi. Kaikenmailmaman ihme poksereita olis pitäny ostella. Mutta minä sanoin jotta, ne hyvät raappa housut on kestäneet vuodesta 1753 asti meitin suvun miehillä ja mitään hömppä humpuukki housuja ei kuules poika ostella.
Niinpä lopetti Taavetti poika moiset höpinät ja siitä asti on tyytynyt hyviin perintö kalsareihinsa.
 
Taavetti 25v
Alkuperäinen kirjoittaja höpön löpön!;30118646:
Se on semmosta hömpötystä nykyään noilla nuorilla! Meidänkin Taavetti 25v yritti 10 vuotta sitten tommosta, ettei muka vaarilta perityt ihan hyvät raappahousut kelpaisi. Kaikenmailmaman ihme poksereita olis pitäny ostella. Mutta minä sanoin jotta, ne hyvät raappa housut on kestäneet vuodesta 1753 asti meitin suvun miehillä ja mitään hömppä humpuukki housuja ei kuules poika ostella.
Niinpä lopetti Taavetti poika moiset höpinät ja siitä asti on tyytynyt hyviin perintö kalsareihinsa.
Iskä: perintökalsarit on yhdyssana.
 
Aloittajaa
Poikani sanoi tänään, että nämä bokserit tuntuvat epämukavalta, koska ovat niin löysät. Joten hän sanoi että alkaa käyttämään normi alkkareita. Ja kehui että kuinka äiti oli taas oikeassa ja sitä rataa :)
 
vierailija
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
Kyllä munkin pojalla oli tuo sama ongelma 9 vuotiaana kun kaikilla kavereilla oli jo bokserit. No sitten ostin muutamat bokserit ja ei ole sitten enää valittanut.
 
vierailija
hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?
No 15v poika sanoo ett haluu bokserit niin sen pitäs kyllä saada 15v poika saa päättää ite minkälaisia alishousuja haluu käyttää jos se haluu bokserit niin sen pitäs kyllä saada ne ei ne tartte olla kalliita jotain black horse 16,94 kpl tai björn borg 24,95 kpl jotain esim. Boksereita jotka maksaa jotain 5-7€ kappale semmoisia mä käytän ihan hyviä ei tartte olla merkkivaatteita ett ne ois mukavat se on vaan merkki joka nissää maksaa ei laatu
 
vierailija
[QUOTE="Ööp";30118604]Ööö... Ostaa niitä boksereita vaikka?!?
no en oikein tiedä, tuntuu että lapseni on vielä lapsi, enkä haluaisi että käyttää aikuisten vaatteita, siis bokseeita[/QUOTE] et taida tietää poika jutuista koska oot nainen ja mies ei tiedä yhtään mitään naisten jutista ja niin se on ei millään pahalla siis joo tota bokserit ei oo niinkuin stringit tytöillä stringit 15v voisin sanoo ett ei tai ehkä mutta bokserit ihan ok niitähän myydään pikkupojille jopa ja joo stringejä myydään pikkutytöille myös jossain mutt stringit pikkutytöille ei sovi, bokserit pikkupojille sopii tosi hyvin! Ja sun 15v saa kyllä käyttää boksereita oon jopa nähny uimahallissa ett 2-3v boksereissa isän kaa uimahallissa joten ihan tosi tosi ok! Ostaa sun pojalle bokserit
 

Yhteistyössä