Nyt neuvokaa, miten saa hiukset nätisti ponnarille? Ei sellainen niskaponnari

  • Viestiketjun aloittaja vinkit kehiin
  • Ensimmäinen viesti
vinkit kehiin
eikä myöskään mikään pikkumyy. Ja ilman jakausta

Mulla menee aina päätä myöden jos yritän, tai sitten roikkuu jostain sivulta rumasti jos saan vähän "pöyhkeämmän" tehtyä
 
Mulle ei sovi mielestäni tavalliset ponnarit. Kesän kampaus on ollut sellainen että teen ranskalaisen letin, nostan lettiosan ylös ja kiinnitän isolla hiusklipsillä korkeahkolle takaraivolle ja loput latvat jää roikkumaan ponnarin tapaan. Ei tarvitse tukkalenkkejäkään jotka kuluttaa hiuksia enemmän, luulisin. Pysyy koko päivän järjestyksessä. :D
 
vvvvieras
SUihkutettava kuivashampoo, hinta-laatusuhteeltaan paras on Klippoteket. Tekee hiuksista tuuheat ja karheat, helppo asetella tuuhealle ponnarille. Mulla samankuuloinen ongelma kuin sulla, pää ja kasvot on kapeat ja tukka aivan suora ja ilman apuaineita ja asettelua munkin ponnari näyttää siltä kun lehmä olisi nuollut sen kokoon...

Ja ponnariksi invisibobble!
 
"Jenniina"
Kuivashampoolla tai suolavesisuihkeella saat karhennettua hiuksia niin, että saat hyvin pysyvän ja pöyhkeän ponnarin, myös hiusten tyvestä. Itse olen ihastunut suolavesisuihkeeseen joka saa mahtavan volyymin aikaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Jenniina";30120206]Kuivashampoolla tai suolavesisuihkeella saat karhennettua hiuksia niin, että saat hyvin pysyvän ja pöyhkeän ponnarin, myös hiusten tyvestä. Itse olen ihastunut suolavesisuihkeeseen joka saa mahtavan volyymin aikaan![/QUOTE]

Minkä merkkinen suolavesisuihke sulla on? Täytyykin hankkia!! :)
 

Yhteistyössä