Tinderistä - käyttääkö kukaan? Millaista seuraa löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
Kun miehistä vain 5% ilmoittaa olevansa naimisissa, niin seksiseuraahan sieltä vain etsitään. FB-tunnistautuminen karsii tavalliset varatut. Nörttipiirit ovat olleet palvelusta innoissaan. Pojille on tippunut pildeä paremmin kuin koskaan aikaisemmin, joskin ensihuuman jälkeen kontaktien määrä tippuu rajusti.
 
Pessimisti
Kun miehistä vain 5% ilmoittaa olevansa naimisissa, niin seksiseuraahan sieltä vain etsitään. FB-tunnistautuminen karsii tavalliset varatut. Nörttipiirit ovat olleet palvelusta innoissaan. Pojille on tippunut pildeä paremmin kuin koskaan aikaisemmin, joskin ensihuuman jälkeen kontaktien määrä tippuu rajusti.
Äkkiäkös sitä jonkun feikin FB-profiilin tekaisee.

AP:lle en osaa vastata kun en ole tinderiä ikinä itse käyttänyt, mutta kaveri rekisteröityi kesän alussa ja viimeksi kun asiasta kysäisin, että onko ketään löytynyt niin 3:n kanssa oli kuulemma kamarin puolella käynyt.
 
Pessimisti
Conan O'brien ja Dave Franco luo profiilit Tinderiin ja etsii potentiaalisia deittejä :D

[video=youtube;YkiR1KjIw7k]https://www.youtube.com/watch?v=YkiR1KjIw7k[/video]
 
Nämä seurapalvelut menee ja tulee jatkuvasti ja suuri osa toimii paikallisesti joissain isoissa kaupungeissa pisimpään, mutta kuolee/hiipuu ajastaan.

Paras tapa kautta (internetin) aikain, jos virtuaalisesti haluaa löytää jonkun sopivan ihmisen on ajan käyttäminen mahdollisimman vilkkailla keskustelupalstoilla.

Oli kyse chat-palstasta tai foorumi tyyppisistä.

Johtunee osittain siitä, että ihmiset ei tykkää aina olla haku-päällä vaan mielummin kohtaavat normaalimman keskustelun lomassa, ilman odotuksien kasvatusta.
 
ikiuni
Nämä seurapalvelut menee ja tulee jatkuvasti ja suuri osa toimii paikallisesti joissain isoissa kaupungeissa pisimpään, mutta kuolee/hiipuu ajastaan.

Paras tapa kautta (internetin) aikain, jos virtuaalisesti haluaa löytää jonkun sopivan ihmisen on ajan käyttäminen mahdollisimman vilkkailla keskustelupalstoilla.

Oli kyse chat-palstasta tai foorumi tyyppisistä.

Johtunee osittain siitä, että ihmiset ei tykkää aina olla haku-päällä vaan mielummin kohtaavat normaalimman keskustelun lomassa, ilman odotuksien kasvatusta.
Koskaan tiedä vaikka löytäis jonkun keskustelupalstalta.
 
Jos nyt hetken puhutaan oikeasti, niin ei minulla ole mitään sinuun kohdistettua elintä. Otat ehkä sitten kaiken herkästi itseesi jos olen jotain räyhännyt. Pahoittelen väärinkäsitystä.
Enpä nyt tiedä, harvoin ihminen ottaa muulla tavalla kuin henkilökohtaisena, jos joku puskasta huutaa sinuun kohdistuvia kommentteja ja ohittaa ketjun aiheen. Viittaan aiempaan tällä.

Joten tuo viittaus herkästi itseensä ottamiseen ja "kaiken" sanan käyttäminen viittaa vain siihen, että siellä on tosiaan jotain mikä kaivelee.

Saa olla hattuuntunut ihan rauhassa, enhän minä mikään helpoin ihminen ole.
 

Yhteistyössä