Millainen tyyli minulle sopii?

  • Viestiketjun aloittaja "uusi elämä"
  • Ensimmäinen viesti
"uusi elämä"
Olen pian palaamassa työelämään kolmen kotona viettetyn vuoden jälkeen. Haluaisin uudistua, niin vaatetukselta kuin hiustyyliltäni. Mutta mistä vinkkejä? Tällä hetkellä mulla on vaan pitkä tukka, ei ole värjätty tms. kahteen vuoteen. On ollu lyhyt polkkatukka ja se lyhyempi sopii mulle ehkä paremmin, mut jotenkin uskallus taas on häviksissä.

Ihan hirveesti ei ole ylimäärästä uudistaa vaatekaappia kokonaan yhdellä kertaa. Jotenkin kaikki mitä ostan tuntuu vähän ajan päästä ihan hutiostoksilta ja paljon on vaatekaapissa vaatetta jota en ikinä käytä.

Mistä mä löytäisin sen MUN tyylin? Olen normaalipainoinen, "vain" 163cm pitkä. Haluaisin naisellista tyyliä, ei mitään liian paljastavaa. Korkokenkiä en omista mutta haluaisin oppi niitäkin käyttämään
 
Saman kokenut
Hiukan työtähän se tyylinhionta vaatii. Itse aikanaan katsoin tarkkaan sellaisia "löydä tyylisi" - ohjelmia (esim. Trinny ja Susannah) missä uudistettiin jonkun ihmisen tyyli - se oli varsin silmiä avaavaa. Ohjelmissa oli esim. eri vartalotyyppejä ja sai hyviä vihjeitä miten omaansa kannattaa pukea, mitä korostaa ja mitä välttää. Vaatteiden mallin ohella tärkeää on värit, netistäkin saat hyviä neuvoja värianalyysin alkeisiin. Leikkaa pois polkkatukka jos siitä tykkäät, äkkiähän tuon kasvattaa taas pitkäksi jos rupeaakin harmittamaan. Hauskaa tyylimatkaa!
 

Yhteistyössä