Oletko tyytyväinen rintsikkakokoosi ?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
ei ihan
AA aina. Toivoisin Ata niin olis helpompi pukeutua. Imetysajan isommat löllöt hiukan ahdistavat eivätkä pidemmän päälle kätevät. Mies ei ole koskaan kommentoinut mitää kuppikokoihin liittyvää. Pienet tissit hänelle ok. Silareita ym sen tyyppistä vartalonmuokkausta ei kannata kuten en minäkään.
 
Hyvä on
Tuollanen 65-70a/b. Olin pitkään tosi tyytymätön, mutta sitten menin naimisiin ja mieheni kehui, että on kauniin malliset ja sopusuhtaset. Samaa paria eikä keskinäistä kokoeroa. Ei haittaa liikuntaa myöskään. Eikä ole karvoja! Varsinkaan pitkiä ja mustia. Imettäessä liivikoko kasvaa sinne C:hen saakka, sekin on ihan ok, vaikka juokseminen alkaa tehdä kipeää.

Muuten tykkään hyvää, mutta on vähän hankala löytää sopivia liivejä.
 
"heka"
Mies ei ole koskaan kommentoinut mitää kuppikokoihin liittyvää. Pienet tissit hänelle ok.
Mistä tiedät, että pienet tissit ovat miehellesi ok? Siitäkö, että hän ei ole kommentoinut asiaa? Oletatko, että miehesi olisi niin törppö, että hän olisi moittinut tissejäsi pieniksi, vaikka toivoisikin niiden olevan isommat?

Voin kertoa omasta puolestani, että tykkään kyllä vähän isommista tisseistä, vaikka vaimollani onkin pienet rinnat. Vaikka toivoisinkin hänellä olevan isommat, niin tissit eivät kuitenkaan olllet eivät ole tärkein juttu puolison valinnassa.
 
tupeeraja
Tyytyväinen olen ja isohkot ovat. Tarkkaa ritsikkakokoa ei ole, sillä se on pienestä kiinni ja sovitus aina ehdoton., eli vaihtelua on.
Pelkään vaan, että miten sitten vanhetessa jos alkaa kehittymään raskaammiksi ja riippuviksi, niin pitääkö sitten kehitellä riippukeinu tukemaan.
 
ei ihan
Mies ei ole kommentoinut mitään kuppikokoihin liittyvää..ei liene niistä paljoa tietoa..rintoihin liittyen vastaa jos jotain kysytään. Äärimmäisen harvoin kommentoi mitään ulkonäköön liittyvää. Saattaisihan tuo tykätäkin jos olisi isommat, mutta kun myös tietää ettei nää muuksi muutu niin törppöähän sen olisi alkaa taivastella asiaa, sen sijaan kertoo olevansa tyytyväinen. Ja näyttää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nadalie
"jokuvaan"
koko 70D tai 75 C. En ole tyytyväinen. Saisivat olla isommat ja pyöreämmät. Nyt ovat rumat suipot. Onneksi eivät sentään roiku. Mies tykkäisi kans isommista (oli ihan hulluna imetysajan E-kuppeihin). Pientä kokoeroakin löytyy... Toivottavasti ajan kanssa tyydyn näihin. Nyt tosin laihdutan ja pienenevät varmasti ;(
 
"vieraana"
Ei ole "kuin" 80E mutta mielestäni liian isot. Miehestä ok, tykkäsi kyllä pienemmistäkin (jokaisen raskauden yhteydessä kuppikoko kasvanut, vaikkei raskauskiloja ole muuten jäänyt yhtään) ja isompia ei haluaisi.
 
Huutelen puskista
En tiedä yhtään, mikä on oikea rinstikkakokoni. Kuljen iloisesti milloin minkäkin kokoisissa liiveissä! Kunhan eivät hierrä, kierrä tai löpsötä päällä, menettelevät.
 
iu
Olen sinut tissieni ja niiden koon kanssa (70-75 A-C, riippuu tosi paljon liivien mallista ja valmistajasta).

Mies on erittäin tyytyväinen näihin mun rusinoihini ja tuo sen usein julki. :) Viimeks tänään läpällä kommentoin erästä yläosatonta miestä, että, "epistä, tolla miehelläkin on isommat rinnat kuin mulla", ja mies sanoi että "sillä on liian isot, sullan on just hyvät, kauniit ja ihanat". :) (Kai se oikeestikin on tota mieltä, kun jaksaa näistä niin innostua ja ihan ilman kalasteluakin kehua. :D )
 

Yhteistyössä