herranjumala!!!! naapuriimme muutti ihkaelävä white trash-perhe!

  • Viestiketjun aloittaja "karpalo"
  • Ensimmäinen viesti
"karpalo"
äiti on turvonnut, lähes hampaaton, hiuksissa roikuu halpoja tökerön näköisiä lisäkkeitä ja utareet heiluu mahan päällä kun mamma ei näköjään viitsi käyttää rintsikoita. luulin, että on jotain 40v ja olin pyörtyä, kun tuli nyt viime viikonloppuna vastaan pihalla siideri kädessä ja kertoi iloisena lähtevänsä juhlimaan kolmekymppisiään.. en tiedä, miten niin nuori voi olla tuossa kunnossa!!! :O

mies on laiha, tatuoitu kuikelo jolla aina rööki suupielessä ja "ihania tekstipaitoja tyyliin
" en ole gynegologi, mutta voin vilkaista. ja vanhoista farkuista pätkäistyt reikäiset sortsit. meinasi silmät palaa, kun herra tuli vastaan postilaatikolla..

ja lapset.. sanotaan näin, etten ole noin pahasuisia & törkeitä pikkulikkoja nähnyt IKINÄ!!! vanhemmalla on lisäksi selvästi värjätty tukka & useampi korvis, vaikka on hätinä 10v..

kaksi koiraa, jotka haukkuvat takapihalla ja tekevät muut hulluksi. toisella tytöllä lisäksi kani, jota raahaa pitkin pihoja.

olen naureskellut huvittuneena ilmaisulle " white trash", mutta nyt ei naurata kyllä enää yhtään.. toivon, että tuo porukka saa häädön & pian !!!!!!!!!!!
 
hohhoijaah
Tyypillinen suomalainen tervetuloasenne. Arvelen, että uusi naapuriperhe on aika tavallinen versio tavallisesti suomalaisista. Äidillä on huonot hampaat, hiusmallia ei miellytä ap:n kaltaista ihmistä ja koska uusi naapuri on uskaltanut tulla siideri kädessään vieläpä puhuen samalla on inhokkityyppi heti valmis. Prle, että kehtasi puhua minulle!

Isä on tyypillinen suomalaismies, ei ehkä kirjoittajan ihannetyyppi, mutta mitä hemmettiä kenenkään shortsit kellekään kuuluu. Miksi ap ylipäätään tuijottaa miehen alapäätä? Päivää sanotaan ylöspäin ihmistä.

Lapset, niinnoh, kymmenvuotias tyttö matkii aikuisia ja ehkä äiti hemmottelee häntä tavalla, joka voi ap:sta olla tökerö, mutta jos tyttö on muuten terveen oloinen en ehkä olisi niin voimallisesti tuomitsemassa lasten kasvatusta. Ja jos lapsiin suhtautuu inhottavasti, lapsi muuttuu taatusti hankalaksi. Koetappas siis olla nyt itse iso ihminen ja saat lapset kullä hallintaan, jos olet asiallinen.

PIhalla haukkuvista koirista voi keskustella ja kertoa, ettei haukkumista ole soveliasta harrastaa liian pitkään. Koirat pitäisi vielä sisälle. Onko hankala sanoa? Vai odotatko, että pääset huutamaan ja osoittamaan mieltäsi?

Voin vaan kuvitella, miten teidän ikkunat täyttyvät läskistä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jeppuli78
"harmaana"
kuulostaa ihan meidän naapureilta! kaikki täsmää paitsi se että heillä ei ole omaa pihaa vaan parveke, asutaan luhtitalossa. eikä kai mitään kania heillä ole mutta muuten kuulostaa ihan meidän naapureilta.
 
"..."
Tyypillinen suomalainen tervetuloasenne. Arvelen, että uusi naapuriperhe on aika tavallinen versio tavallisesti suomalaisista. Äidillä on huonot hampaat, hiusmallia ei miellytä ap:n kaltaista ihmistä ja koska uusi naapuri on uskaltanut tulla siideri kädessään vieläpä puhuen samalla on inhokkityyppi heti valmis. Prle, että kehtasi puhua minulle!

Isä on tyypillinen suomalaismies, ei ehkä kirjoittajan ihannetyyppi, mutta mitä hemmettiä kenenkään shortsit kellekään kuuluu. Miksi ap ylipäätään tuijottaa miehen alapäätä? Päivää sanotaan ylöspäin ihmistä.

Lapset, niinnoh, kymmenvuotias tyttö matkii aikuisia ja ehkä äiti hemmottelee häntä tavalla, joka voi ap:sta olla tökerö, mutta jos tyttö on muuten terveen oloinen en ehkä olisi niin voimallisesti tuomitsemassa lasten kasvatusta. Ja jos lapsiin suhtautuu inhottavasti, lapsi muuttuu taatusti hankalaksi. Koetappas siis olla nyt itse iso ihminen ja saat lapset kullä hallintaan, jos olet asiallinen.

PIhalla haukkuvista koirista voi keskustella ja kertoa, ettei haukkumista ole soveliasta harrastaa liian pitkään. Koirat pitäisi vielä sisälle. Onko hankala sanoa? Vai odotatko, että pääset huutamaan ja osoittamaan mieltäsi?

Voin vaan kuvitella, miten teidän ikkunat täyttyvät läskistä!
:LOL:

Vai että tavallinen versio suomalaisista? Mä en halua olla suomalainen jos aloittajan kuvailemat ihmisen irvikuvat ovat tavallisia.
 
"A.p"
tuolla se perheen vanhempi tytär mustiksi värjättyine hiuksineen kiljuu kiipeilytelineessä "hae mulle mehua persenaama!!!" ja siskonsa kiljuu takaisin " en oo persenaama senkin lesbo!" hurmaavaa.. suljin tuuletusikkunan, mutta kuuluu lasin läpikin! :mad:

ja parin pihan päässä koirat haukkuvat TAAS takapihalla. voisikohan tehdä eläinsuojelu-ilmoituksen?
perhe on asunut tässä vasta pari viikkoa ja koko talonyhtiö on ihan sekaisin ! :(
 
hmph
[QUOTE="A.p";30120032]

ja parin pihan päässä koirat haukkuvat TAAS takapihalla. voisikohan tehdä eläinsuojelu-ilmoituksen?
perhe on asunut tässä vasta pari viikkoa ja koko talonyhtiö on ihan sekaisin ! :([/QUOTE]

No voi ei, millähän perusteella ajattelit sen eläinsuojeluilmoituksen tehdä?
 
"minttu"
Ja tämä porukka häiriköi siis millä tavalla? Koirat räksyttävät ja häiritsevät, sen käsitin, mutta muuten aloittaja kuvaili lähinnä perheen ulkonäköä, joka on hänen mielestään joka suhteen kammottava. On tämä nykyaika vaan hirvittävää ja pinnallista, jos jo pelkän naapuria ei-miellyttävän ulkonäön vuoksi pitäisi saada häätö... Itse kyllä mieluummin asuisin tuollaisen leppoisan perheen naapurina kuin aloittajan kaltaisen suvaitsemattoman ja toisia arvostelevan ja tuomitsevan tyypin naapurissa.
 
Juuri näin
[QUOTE="minttu";30120040]Ja tämä porukka häiriköi siis millä tavalla? Koirat räksyttävät ja häiritsevät, sen käsitin, mutta muuten aloittaja kuvaili lähinnä perheen ulkonäköä, joka on hänen mielestään joka suhteen kammottava. On tämä nykyaika vaan hirvittävää ja pinnallista, jos jo pelkän naapuria ei-miellyttävän ulkonäön vuoksi pitäisi saada häätö... Itse kyllä mieluummin asuisin tuollaisen leppoisan perheen naapurina kuin aloittajan kaltaisen suvaitsemattoman ja toisia arvostelevan ja tuomitsevan tyypin naapurissa.[/QUOTE]

Peesi
 
"A.p"
niin ja minulla ei ole ennakkoluuloja ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella. mutta ihmettelen kyllä, mite se äiti on saanut itsensä tuohon kuntoon?! naama turvoksissa, sössöttää kun etuhampaat puuttuu, reilusti ylipainoa.. tuohon vielä pistävä hienhaju & liivittömyys!
 
"A.p"
[QUOTE="minttu";30120040]Ja tämä porukka häiriköi siis millä tavalla? Koirat räksyttävät ja häiritsevät, sen käsitin, mutta muuten aloittaja kuvaili lähinnä perheen ulkonäköä, joka on hänen mielestään joka suhteen kammottava. On tämä nykyaika vaan hirvittävää ja pinnallista, jos jo pelkän naapuria ei-miellyttävän ulkonäön vuoksi pitäisi saada häätö... Itse kyllä mieluummin asuisin tuollaisen leppoisan perheen naapurina kuin aloittajan kaltaisen suvaitsemattoman ja toisia arvostelevan ja tuomitsevan tyypin naapurissa.[/QUOTE]


lapset kiroilevat, tönivät muita lapsia, koirat haukkuvat aamusta iltaan takapihalla & näille karjutaan ovelta että " HILJAAAAAAAAAAA! " mutta asialle ei tehdä mitään muuta !
 
mä...
[QUOTE="A.p";30120057]lapset kiroilevat, tönivät muita lapsia, koirat haukkuvat aamusta iltaan takapihalla & näille karjutaan ovelta että " HILJAAAAAAAAAAA! " mutta asialle ei tehdä mitään muuta ![/QUOTE]

Voi koiraraasuja :/ Näillä helteillä ulkona aamusta iltaan. Onko edes varjopaikkaa ja vettä saatavilla?
 
"A.p"
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30120073:
Voi koiraraasuja :/ Näillä helteillä ulkona aamusta iltaan. Onko edes varjopaikkaa ja vettä saatavilla?

takapihat jäävät varjoon, vettä luultavasti on. olen saanut käsityksen, että pääsevät aamupissille & iltapissille. piha on kuitenkin pienehkö & toinen koirista sakemanni, toinen pienempi joten tuskin hirvesäti nauttivat olostaan..
 
HippuTAR
Onkohan meidän naapurit saanu kauheet traumat ku mä näin kesällä oon kotona ilman liivejä???? Ja siis tietenki myös tossa pihassa kuljen ilman...ja tissit on isot ja roikkuvat.
Voi ei, onks mun ny pakko ruveta pihaski pitään liivejä? :'(

Muuten, häiritsevää on koirien haukunta, josta valittaisin naapureille. Jos ei tehois niin sitte isännöitsijälle.
Lasten kielenkäyttö toki kuulostaa ikävältä.

Mutta noin muutenhan tos tuntu järkyttäneen lähinnä ulkonäkö, mitäs jos ap panis silmät kii ku naapurit tulee näkyville?
 
hmph
[QUOTE="A.p";30120046]niin ja minulla ei ole ennakkoluuloja ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella. mutta ihmettelen kyllä, mite se äiti on saanut itsensä tuohon kuntoon?! naama turvoksissa, sössöttää kun etuhampaat puuttuu, reilusti ylipainoa.. tuohon vielä pistävä hienhaju & liivittömyys![/QUOTE]

Tarkkaanpa olet ehtinyt havaintojasi tehdä. : /
Kannattaa varmaan keskittyä johonkin muuhun, kuin naapureitten kyttäämiseen.
 

Yhteistyössä