Ongelmana keltaiset hampaat

  • Viestiketjun aloittaja Hymy kadoksissa
  • Ensimmäinen viesti
Hymy kadoksissa
Onko muilla tai onko ollut vastaava ongelmaa? Hampaani ovat häiritsevän keltaiset. Mitä sille voisi tehdä? Mitä itse olette tehneet? Mistä tällainen voi johtua? En polta enkä ole koskaan polttanut, en juo kahvia. Teetä kyllä juon, mutta toisaalta muistan että tällainen ongelma oli jo ala-asteella (joku luokkakaveri kiusasi minua keltaisista hampaista). Joskus hammaslääkärillä käytyä hän on puhdistanut hampaita muun hoidon ohessa ja se on kyllä auttanut, hetkellisesti tosin.
 
"Jiiii"
[QUOTE="susu";30119976]kotikonstit ei auta. ainut apu on hampaiden valkaisu hammaslääkärillä. maksaa n. 300-350.[/QUOTE]

Joo, tyttärellä on kanssa keltainen hammasluu, ja se häntä itseään häiritsi. Ei uskaltanut hymyillä jne. Hammaslääkärillä sitten tehtiin muotit, ja vaalennusaineella kotona valkaistiin.

Tulos on oikein hyvä. Maksoi vuosi sitten syksyllä n. 300€.
 
der
Mä olen valkaissut ihan kotikonstein valkaisuliuskoilla. Niillä saa luonnolliset valkoiset hampaat, ei mitään Hollywood-hymyä. Juuri hiljattain mun aikuinen tyttö ihmetteli, miten mulla on niin valkoiset hampaat. Ei siis ole mun omaa mutua, että liuskat toimii.
 

Yhteistyössä