Onko vauvanvaatteiden kirppikselle viennissä oikeasti mitään järkeä?

Mulla siis on kirpparipöytä, jonne pitäisi ladata lisää kamaa ja kaivoin tuolta kaapista laatikoita ja säkkejä, joissa olevat vaatteet haisee just siltä että on olleet kaapissa. Kumminkaan niistä ei voi kun jonkun parikymmentä senttiä pyytää kipale, vai onko sekin ylitarjonnan takia liikaa. Hervoton homma, enkä tiedä jääkö siitä edes plussalle (<- tässä on tämän viestin kysymys, vastatkaa siihen), leikki-ikäisten vaatteita olen myynyt ja siinä on edes joku tolkku.
 
"Sirkkeli"
No, lahjoittaisin ennemmin. Meillä maksaa pöytä 30 e/vko, ja jos vaatteista pyytää 20 senttiä tai 2 euroa, niin suattaapi olla vaarana jäädä pahasti tappiolle. Kun ne ei mene välttämättä kaupaksi edes sitä tahtia kuin olis toivottavaa.

Itselläni on vaatepulma. Mulla on paljon perusvaatteita. Esim. hyväkuntoisia Espritin tavallisia perus t-paitoja, ulkotakkia yms., ja tarvitsisin saada ne pois kaapeista. Mutta. Koska niistä ei paljoa voi pyytää, ja vaikka pyytäis sen euron vain, niin silti jäisin todennäköisesti tappiolle. Joten teen niistä jotain, tai heitän UFF:n laatikkoon. Niin kuin olen tehntykin. Huutonettiinkään en jaksa laittaa. Siellä menee vaatteet tosi huonosti kaupaksi.
 
"ttt"
Alkuperäinen kirjoittaja yäk!;30120065:
yäh, kuka hullu jaksaa kulkee haisevilla kuumilla kirppiksillä näillä helteillä :(
Ei siellä kirppiksellä kuuma ole. Äsken kävin ja todella hyvä ilmastointi oli putiikissa. Olisin voinu jäädä sinne hellettä pakoon
 
Mä en tiedä miltä kaapissa olleet vaatteet haisee...kun ei ne mun mielestäni haise kyllä yhtikäs millekään :D

Mutta jos niissä jokin epämiellyttävä haju on, niin miksi et pese niitä ja vie sen jälkeen myyntiin?

Jos myyntijaksosi on jo loppumaan päin, niin sitten ymmärrän, ettei se ole vaihtoehto. Hyväntuoksuisista vauvanvaatteista saa kuitenkin enemmän rahaa, kuin sen 20 senttiä, joten kyllä se pesu kannattaa tehdä, jos sille on aikaa :)
 
Roikkasin yhden setin pihalle tuultumaan, mutta onhan noita tuolla vielä vaikka kuinka paljon. Siinä pesemisessäkin on hommaa ja tuntuu, ettei siinä oikein pääsisi tuntipalkoille. En voi yksiselitteisesti määritellä mitä ovat, mikä mistäkin (tuohon rtrr:n kysymykseen.)
 
fasdfsdfsdfasfsdf
Myin kaksosten vauvavaatteet pois ja sain vajaa 200 € (miinus pöytävuokra). Oli toki muutakin tavaraa myynnissä, mutta oli niitä vaatteitakin aika paljon. Ihan perus Kappahl/Lindex/H&M -vaatetta, muutamia "hienompia merkkejä" (jotka olin itsekin käytettynä ostanut tai lahjaksi saanut) ja ihan äitiyspakkauskamaakin ym. Ulkovaatteita myös. Suurin osa sisävaatteista maksoi euron, siistimmistä kaks, merkkivaatteista vähän enemmän. Ihan jotku äp-vaatteet tai vanhanaikaiset (ysärityyliset) oli 0,20 -0,50 c.
 
Roikkasin yhden setin pihalle tuultumaan, mutta onhan noita tuolla vielä vaikka kuinka paljon. Siinä pesemisessäkin on hommaa ja tuntuu, ettei siinä oikein pääsisi tuntipalkoille. En voi yksiselitteisesti määritellä mitä ovat, mikä mistäkin (tuohon rtrr:n kysymykseen.)
No tuntipalkoille ei varmaan pääsekään, se on ihan totta. Mutta kyllä siitä jonkun roposen taskuun saa. Ja jos tarkoitus on kuitenkin ne sitten pois kaapeista saada ilman, että niitä heittää roskiin, niin kaipa ne joka tapauksessa pestä tarvitsee...siis vaikka ne sitten vaikka lahjoittaisi eteenpäin.

Mulla oli juuri 2 viikkoa kirppispöytä. Sain pöytävuokran ja provikan jälkeen käteen rapiat 300 euroa. Noin puolet myynnissä olevista vaatteista oli kokoa 62-74 cm ja aika tarkasti puolet myydyistä tuotteista oli juurikin niitä vauvanvaatteita. Housuja meni ainakin ihan hirveästi...noin 40-50 vauvojen housut vein myyntiin ja kotiin kannoin takaisin vissiin 10.
 
Mulla oli keväällä lastenkirppiksellä pöytä, myin pääasiassa vaatetta. Kalleimmat tavarat olivat 10-15€ ja niitä oli vainmuutama. Kahdessa viikossa käteen jäi n 200 euroa, siis pöytävuokran jälkeen. Kaiken lisäksi mun mielestä kauppa kävi tosi huonosti verrattuna viime syksyyn,siloin tein tiliä melkein satasen enemmän samassa ajassa. Laitoin vielä ota tästä laatikkoon pikkuvikaisia vaatteita joita en kehdannut myydä, eli missä oli joku tahra tai pieni reikä, puuttui nappi tms ja nekin kelpasi jollekulle.

Eihän kirppismyynnilä ole kai tarkoituskaan päästä tuntipalkoille, vaan saada vähän rahaa ja päästä eroon vanhoista tavaroista. Toki jotkut tekee sitä bisnesmielessä, mutta multa jää ostamatta niiltä myyjiltä.
 

Yhteistyössä