:'( Tarttis saada..

  • Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
[QUOTE="Epätoivoinen";30120274]Jääkaappiin ois kiva saada valon lisäks muutakin ja auto pitäisi tankata :'( Viikon päästä tulee rahaa ja nyt jo tili näyttää 0€ :'([/QUOTE]

Tossa tilanteessa: soita soskaan ja jos ei sieltä heru niin diakonissalle. Tosin soskaan ei ehkä tänään enää saa yhteyttä joten voit soittaa myös suoraan diakonissalle. Kokeile, ei se ota jos ei annakaan.
 
HippuTAR
[QUOTE="Epätoivoinen";30120293]Mikä on diakonissa ?[/QUOTE]

En ny oo varma onks toi edes oikea nimitys, mutta seurakunnan diakoni?työntekijä. Seurakunta jakaa avustuksia pulassa oleville ja noi päättää niistä. Tosin taitaa saada "vaan" ostolappuja kauppaan eli bensaa sillä ei saa.
 
"Epätoivoinen"
Kävin jo läpi lähimmäiset, äitin sekä sisarukseni ja epätoivoisena vielä kysyin parhaalta ystävältä. Ei keneltäkään tullut takaisin kuin voivotukset omasta rahatilanteesta. :'/
 
No mutta et kai sä tänään tarvitse 70 euroa...eikö vaikka 20 euroa riitä? Kymppi tankkiin ja toinen safkaan. Kyllä sillä kympillä saa jos vaikka ja mitä, jos ei kerran ole lapsia ruokittavana.

Poikkeustilanteessa sillä pärjää kyllä koko viikon, vaikka kaapesissa olisi lähinnä vain valo.
 
HippuTAR
[QUOTE="Epätoivoinen";30120341]Kävin jo läpi lähimmäiset, äitin sekä sisarukseni ja epätoivoisena vielä kysyin parhaalta ystävältä. Ei keneltäkään tullut takaisin kuin voivotukset omasta rahatilanteesta. :'/[/QUOTE]

Kuule jos oot tosissas... Rekisteröidy ja laita mulle yksäriä niin mä voin lainata sulle parikymppiä. Tosin ne on vasta ma tai ti sun tilillä ku pankeilla kestää se siirto ja mä oon jo kerinny nostaa tilin tyhjäksi eli saisin laitettua vasta huomenna ku tulee ne lapsilisät. Joten tiedä sitte oisko tosta mitään apua.
 
  • Tykkää
Reactions: Heltsukka
"Murri"
koitappa kaivella vaikka kaapit, jos löytyisi pulloja tms. missä pantti. Paha homma. Jatkossa laita siirtäen niitä laskujen eräpäiviä. Kaikkea muuta pystyy siirtämään, paitsi veromaksuja. Ja ei tule sitä muikkarin 5e edes päälle kun ajoissa ilmoitat.
 
"zxc"
Josko sitä polkupyörää olisi helpompi lainata kuin rahaa. Kysy vaikka joltain naapurilta.
Sitten pitäisi keksiä vielä jotenkin sinulle ruokaa. Eikö kuivakaapissakaan ole yhtään mitään, mistä saisit tehtyä jonkinlaista ruokaa?
 
"marianna"
No kyllä 8km käveleekin.. Ihan höpötystä oli tämä koko aloitus. Aikuinen ihminen ei syödäkseen edes kovin kummoisia rahoja tarvitse, kauraryynipaketti, makaronipussi, munia, jauhoja ja hiivaa ja pärjäät varmasti viikon.
 

Yhteistyössä