Muslimit ampuivat kaksi suomalaista naista kuoliaaksi

  • Viestiketjun aloittaja järkyttävää
  • Ensimmäinen viesti
"jepulis"
Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen työntekijät ihan vaan hyvää hyvyyttään auttamassa toisia? Juu, varmasti.

Nythän ne naiset pääsi taivaaseen Jeesuksen tykö, joten itse asiassa niillehän kävi hyvin.
 
nieras
[QUOTE="jepulis";30120704]Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen työntekijät ihan vaan hyvää hyvyyttään auttamassa toisia? Juu, varmasti.

Nythän ne naiset pääsi taivaaseen Jeesuksen tykö, joten itse asiassa niillehän kävi hyvin.[/QUOTE]

Häpeä jos osaat!
 
Peyote
[QUOTE="jepulis";30120704]Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen työntekijät ihan vaan hyvää hyvyyttään auttamassa toisia? Juu, varmasti.

Nythän ne naiset pääsi taivaaseen Jeesuksen tykö, joten itse asiassa niillehän kävi hyvin.[/QUOTE]
Kyllä Jumala niistä naisista huolta pitää, älä huoli. Joskus Jumala kutsuu ihmisiä vaarallisiinkin juttuihin ja tuollakin tapauksella on varmasti merkityksensä. Surullinen juttu. Minusta ei olisi auttamaan ihmisiä jossain muslimimaassa.
 
HippuTAR
Oli likan ystävän kummitäti toinen noista naisista.
Siis oikeesti osa kommenteista...jos ei kiinnosta tai sanottavana on vain vittuilua/typerää päänaukomista niin eikö vois olla hiljaa? Noillakin naisilla oli perhettä, sukua, ystäviä jotka suree heitä. Eikö vois olla jonkunlaista kunnioitusta kuolleita kohtaan?
 
Peyote
Oli likan ystävän kummitäti toinen noista naisista.
Siis oikeesti osa kommenteista...jos ei kiinnosta tai sanottavana on vain vittuilua/typerää päänaukomista niin eikö vois olla hiljaa? Noillakin naisilla oli perhettä, sukua, ystäviä jotka suree heitä. Eikö vois olla jonkunlaista kunnioitusta kuolleita kohtaan?
Ihan hirveä tapaus. Tuntuu todella turhalta. En käsitä, miksi tuolla tavalla käy, kun olivat siellä auttamassa. Hatunnosto ihmisille, jotka tollasta auttamistyötä kykenee tehdä, paikoissa, jotka on vaikeita.
 
vierasdf
Ihme kommentteja ketjussa, häpeä.
Tulin todella surulliseksi tapauksesta luettuani ja kunnioitan jatkossa varmaan vielä enemmän ihmisiä jotka lähtevät vaarallisiin maihin avustustöihin.
 

Yhteistyössä