paras yöside?

  • Viestiketjun aloittaja "niagara"
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Mulla on pahimmillaan ollut rainbowin sairaala siteitä muistuttava side isoimman tampaxin kanssa. Ja silti vielä pyyhe alla. Ja vessassa käyny kerran pari yössä vaihtamassa kaikki.
 
,,,,,,,
itse käytän muumivaippoja, isointa teippivaippa mutta ei siis housuvaippa. Muta voit ostaa pienemmänkin pakkauksen ja pienempiä vaippoja ja käyttää just öisin jos et päivisin halua. Auttaa nukkumaan ja ei tule läpi vuoto. :)

Itse kanssa alkuun arastelin ajatusta, että vaippa muka käyttöön. Mutta se on oikeesti niin hyvä ja imee paljon sekä auttaa öisin todella hyvin.
 
katjun aloittaja
itse käytän muumivaippoja, isointa teippivaippa mutta ei siis housuvaippa. Muta voit ostaa pienemmänkin pakkauksen ja pienempiä vaippoja ja käyttää just öisin jos et päivisin halua. Auttaa nukkumaan ja ei tule läpi vuoto. :)

Itse kanssa alkuun arastelin ajatusta, että vaippa muka käyttöön. Mutta se on oikeesti niin hyvä ja imee paljon sekä auttaa öisin todella hyvin.
Kiitos vinkistä,huomenna kauppaan muumeja ostamaan:)
 
kupittelija
Oikeesti, kuukuppi! Mulla on helvetin runsaat kuukautiset ja aiemmin käytin vaippoja yöllä ja päivällä. Minusta pampersit tai Lidlin teippivaipat (halvempia!) on mukavimmat, kun on ohuet. Revin aina irti ne teipit ettei rapise ja rasita.

Mutta sitten löysin kuukupin ja ah ihanuutta! Pahimpina vuotopäivinä tyhjennysväli on 1-2h ja loppua kohden pari kolme kertaa päivässä. Yöllä yks tyhjennys riittää. Maksanut itsensä jo moneen kertaan takaisin!
 

Yhteistyössä