Olisko teistä ihan ok et kaverinne hilluu bikineissä miehenne edessä?

  • Viestiketjun aloittaja ...JK...
  • Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä se ei olisi ihan ok? En keksi yhtään syytä.

Tosin sitä pidän vähän hassuna, jos joku hengaa koko päivän pelkissä bikineissä ollessaan jossakin muualla, kuin rannalla tai nurmella aurinkoa ottaen. Mutta ei mulla mitään sitä vastaan olisi :D
 
"Lissu"
Olisi ok, en ole mustasukkaista tyyppiä. Bikinit sinällään on näillä keleillä ihan ymmärrettävä asuste, vaikka itse en bikineissä mihinkään kylään lähtisi. Mutta ei ne bikinit itsessään tarvi tyrkyt olla jos niitä pitävä henkilö ei ole tyrkky.
 
vierasss
Ei haittaisi mutta hiukka outoahan se olisi jos hän hilluisi bikineissä mutta minä en. Ei siis tarkoituksella vaikka olla partsilla tai pihassa aurinkoa ottamassa vaan hän tulee kylään ja ottaa vaatteensa pois niin olishan se vähän outoa.
 
vvv..
Nin no.. kun olen menossa kaverille kylään, nii en kyllä pakkaa bikinejä käsilaukkuun mukaan. -jozsei sitten emäntä itse pyytäisi ottaa mukaan jos tarkoitus on vaikka ottaa aurinkoa tai polskutella lasten kanssa altaassa.
 
noup
Nin no.. kun olen menossa kaverille kylään, nii en kyllä pakkaa bikinejä käsilaukkuun mukaan. -jozsei sitten emäntä itse pyytäisi ottaa mukaan jos tarkoitus on vaikka ottaa aurinkoa tai polskutella lasten kanssa altaassa.
Mutta hei, palstan mukaan ei haittaa, vaikka olisit yläosattomissakin!

Tää on niin hauska palsta, kun muille annetaan aina kommentteja tyyliin; "ei haittaa mikään, luotan mieheeni, kaikki on ok, kun ystävistä kyse"..Ja ykskaks, kun itestä ja omista ongelmista kyse, niin "jätä se sika"! Ollaan niin hitsin avoimia ja uskaliaita ja vielä avarakatseisiakin ja *niksnaks* kaikki meneekin ylösalaisin.. Huomaa kyllä, että pääosin naisten palsta, huh.
 
maa aam
Enemmän mua ehkä naurattaisi, jos ystäväni hengaisi meillä sisällä bikineissä :D Jotenkin hassu ajatus, mutta varmaan ihan mukavaa näillä keleillä. Toinen juttu tietysti, jos olisin kutsunut hänet ottamaan aurinkoa meidän parvekkeelle/pihalle, eihän siinä silloin olisi mitään outoa.
 
.,.,.,.,
Mikä näistä vaihtoehdoista pitävät paikkansa sun kohdalla:
- olet huonoitsetuntoinen
- miehesi on toisia naisia harrastava possu
- olet epäterveellisen mustasukkainen
- hyväksyt kaveriksesi epäluotettavia ihmisiä?
 
"pieras"
mun miehen kantilta se olis ok. Jos hän vaikka katselisikin, niin kukaan biksu-vartaloinen nainen ei kyllä vokottelis mun ukkoa. Se on vanha, paksu ja karvainen -ja kaljuuntuu.

Ennemmin ihmettelisin kuka mun kavereista olisi saanut semmoisen tällin päähänsä että esiintyisi bikineissä yhtikäs missään. No pari naimisissa olevaa tulee mieleen, jotka voisi laittaa biksut, mutta miksi ihmeessä he tekis niin meillä???
 
Ei oo parveketta, ja sisällä oon pitäny ilmalämpöpumpun sen verran huutamassa hoosiannaa, että ihme jos tarkenee bikineissä.
Mutta aivan vapaasti sais olla.

Pihalla saattaisin jopa vähän kaverista riippuen ihmetellä niinkin runsasta vaatetusta, mun kaveripiiri on sen verran vapautunutta porukkaa, että monesti ollaan maattu grillaamassa nahkaa ihan ilkosillaan, ni ei tuu kurjia rajoja.

Meillä tosin sekasaunotaankin kaveriporukalla lähes poikkeuksetta, joten mun mies on suurimman osan mun frendeistä nähny ihan ilmankin bikineitä jo moneen kertaan.
 
"siivo"
Ei miehestä väliä, mutta minusta itsestä olisi jotenkin ällöä jos joku istuskelisi valkoisella sohvallamme pelkissä bikineissä. Jos pitäisi vaikka pyyhettä takapuolensa alla niin sitten olisi ihan ok.
 
"hilja"
[QUOTE="siivo";30122130]Ei miehestä väliä, mutta minusta itsestä olisi jotenkin ällöä jos joku istuskelisi valkoisella sohvallamme pelkissä bikineissä. Jos pitäisi vaikka pyyhettä takapuolensa alla niin sitten olisi ihan ok.[/QUOTE]

Niiiin tosiaan kun ne bagteerit nääs.
 
Pin
[QUOTE="siivo";30122130]Ei miehestä väliä, mutta minusta itsestä olisi jotenkin ällöä jos joku istuskelisi valkoisella sohvallamme pelkissä bikineissä. Jos pitäisi vaikka pyyhettä takapuolensa alla niin sitten olisi ihan ok.[/QUOTE]

Miksi? Leviääkö sulla pilu bikineidenkin yli?

Aika iso..
 
"Mirkku"
tuo nyt olisi ihan sama. Onhan noita hillunut alastikin ja kimppasaunassa. Luotan kavereihin ja mieheen niin paljon, ettei mitään tapahdu. Ja mitä sitten, vaikka tapahtuisikin. Aivan sama. Parempi kavereiden kanssa kuin tuikituntemattomien :)
 

Yhteistyössä