Olen alkanut pikkuhiljaa vihata intialaisia ja koko paskaa maataan

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
On maita, mihin mua ei sais lähtemään vaikka kuinka paljon maksettaisiin. Intia on yksi niistä. Kuvottaa tuollainen toiminta ja etenkin se, ettei maan johto tee asialle mitään. Joku virkaatekevähän oli sitä mieltä, etät raiskauksia voi sattua ihan vahingossakin. Jep, aivan varmasti.
 
"jjjj"
Mä en ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi matkustaa Intiaan. Maassa haisee paska ja kuolema, ihmiset ovat köyhyyden takia aivan uskomattomia ahneita kusipäitä ja sitten vielä nuo joukkoraiskaukset.
 
Intiassa on 1,2 miljardia asukasta, joita kaikkia tuskin voi leimata viimeaikaisten ikävien uutisten perusteella.
Ei voikaan, mutta mielikuvat perustuvat uutisoinnille. Minä en ole koskaan halunnut matkustaa Intiaan, mielikuva siitä lukemani ja kuulemani perusteella aina ollut likainen, törkyinen, iljettävä. Kastilaitos, temppeliorjat, naisen asema. Ei hemmetti :x

En tiedä, haluaisinko edes työskennellä Intiassa naisen aseman parantamiseksi, vaikka sellainen on haaveistani yksi suurimmista.
 
"Mirkku"
[QUOTE="jjjj";30122030]Mä en ymmärrä, miksi kukaan edes haluaisi matkustaa Intiaan. Maassa haisee paska ja kuolema, ihmiset ovat köyhyyden takia aivan uskomattomia ahneita kusipäitä ja sitten vielä nuo joukkoraiskaukset.[/QUOTE] Olet ilmeisesti käynyt siellä, kun näin hyvin tunnut tietävän asian?
 
Ei pidä myöskään unohtaa kyseisen maan "poliiseja". Voivat halutessaan napata kenet tahansa kadulta ja viedä putkaan hakattavaksi. :whistle:
Puhumattakaan mm. yksityisen omaisuuden suojasta.... nimim. läheltä seurannut erästäkin (ilmeisen turhaa) taistoa saada omaisuus takaisin omaan käyttöön. Tämä tietysti pientä verrattuna aborttilakeihin ym, mutta kiusa se on pienikin kiusa ajattelin espanjalainen kun lakeja sääti.
 
melkein tuon uhri
Olin facebookissa kun mies alkoi kyselemään osoitettani, en kertonut tietenkään. Myöhemmin pitkän juttelun tuloksena oli paljastus: olisin tappanut sinut jos olisit kertonut osoitteesi. Intiasta oli. Englantia puhui, kaveriporukalla olis tullut, ja yks näistä puhui raiskaamisesta :( itse vihaan koko paskasakkia
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja myöskin;30123819:
Espanjassa on myös tosi keskiaikaiset aborttilait. Eläköön naisen asema.
Ensinnäkin eivät ole keskiaikaiset ja toiseksi haluat matkustaa maihin joissa haisee sikiöiden kuolema. Mikset siis matkustaisi Intiaan tai Kiinaan?
 
I hate india
Voi jumalauta tiiän ja ymmärrän tunteenne. Intia on totaalinen maanpäällinen helvetti ei voi muuta sanoa. Koko maa pitäisi lahdata parkkipaikaksi. Intialaiset miehet ovat niin roistoja ja juntteja pellejä jotka eivät kunnioita naisia ja raiskaavat ja hakkaavat niitä naisparkoja... pitäis intialaiset lapsirukat ja naiset pelastaa ja adoptoida kaikki Eurooppaan veronmaksajiksi ja pitää heistä hyvää huolta... mutta mehän venäläiset, suomalaiset ja eurooppalaiset sen osaamme täysin. Intiaan en ikinä menis. Raiskauksia, terrori-iskuja ja murhia 1000 päivässä, EI KIITOS!!!!!
 
vierailija
No okei, useimmat miespuoliset. Kovin empaattisia ja ei- munalla ajattelevia miehiä olen kohdannut yhden käden sormilla ja hekin ovat tainneet olla homoja. Että sillälailla. Ja ikää ja kokemusta on.
 

Yhteistyössä