Menee hermo noihin Facebook-juttuihin!

"Kirsi on 62-vuotias ja näyttää olevan 46"
"Maikki on 34-vuotias ja näyttää olevan 19"

AAARGGGH!!! Testit, joissa ei edes kieliopit ole kohdallaan! Sitten nää Maikit ja Sirpat tuntee olevansa niiiin nuoria ja odottavat kommentteja etta "senkin babyface" tai "Sä TODELLA näytät nuorelta..." Saakelin urpot.

Toinen on nää "Testaa mikä väri olet", "mikä viikonpävä, kuukausi, bändi, koirarotu, mummonimi, vihannes"

Siis kuka näitä keksii!? JA ennenkaikkea kuka näitä viitsii tehdä...

Puhaumattakaan ärsyttää nämä päivitykset, joihin ei koskaan enää itse vastata:
"itkettää"
"ei vitsi mitä uutisia"
"on paikassa sairaala"

Eimulmuuta
 
Bbierass
Tuttu juttu, nuo testit ohitan kätevästi, mutta nuo herutus-/huomionhakupäivitykset rassaa. Kun tulee sellainen olo, että pitäiskö tuolle jotain säälivää sanoa ja kysyä että voi voi sentään mitä kamalaa nyt. Mutta kun tietää jo etukäteen, että ei sillä ole mitään oikeata, kunhan hakee huomiota. Ja tietää myös, että ko. tyypit ei jaksa edes itse vastata herutusketjuihinsa.
 
jjf
Tätää minä olwen miettinyt jo aina kun luen tälläisäi fb:hn liittyviä aloituksia,että mitä teidän valittajien mielestä siellä fb:sssä nyt sitten saa tehdä ja kirjoittaa?
Otattekohan te nyt tuon fb:n ihan liian tosissanne.Minä teen ainakin noita iänikuisia testejä jne ihan vaan huvikseni ja aikaa tappakseni.En muutenkaan suhtaudu fb:hen tosissani ja päivittelen sinne mitä milloinkin.
 
Tätää minä olwen miettinyt jo aina kun luen tälläisäi fb:hn liittyviä aloituksia,että mitä teidän valittajien mielestä siellä fb:sssä nyt sitten saa tehdä ja kirjoittaa?
Otattekohan te nyt tuon fb:n ihan liian tosissanne.Minä teen ainakin noita iänikuisia testejä jne ihan vaan huvikseni ja aikaa tappakseni.En muutenkaan suhtaudu fb:hen tosissani ja päivittelen sinne mitä milloinkin.
Tokihan siellä saa kirjoittaa ja tehdä mitä lystää, en mielestäni sitä kieltänyt.
Kyllä itsekin joitain omasta mielestäni hauskoja testejä saatan tehdä, mutta nuo tietyt jutut on vaan niin vääntämällä väännetty.
Ei siinä mitään, kukin tyylillään. Saan minä silti itsekseni ärsyyntyä/naureskella.
Ei tää mun aloitus ollut mikään elämää suurempi valitus. Elä itse ota liian tosissasi!
 

Yhteistyössä