aurinko, migreenitaipumus & ulkoilua vaativat lapset

  • Viestiketjun aloittaja "mangomeloni"
  • Ensimmäinen viesti
"mangomeloni"
pää kipeä, oksettaa, ihan hirveä olo. vaikka olimme puistossa vain puoli tuntia & minulla oli aurinkolasit sekä lierihattu. ja vesipullo. kaikki keinot kokeiltu, mutta silti aurinko saa minut sairaaksi. eivätkä lapset tyydy olemaan sisällä..
mies aloittaa loman viikon päästä, silloin minua ei saa ulos ennen auringonlaskua! :mad:

voi miten kaipaankaan sitä kesää, jolloin esikoinen oli ainoa lapsi & ihan vauva, vietimme päivää puistossa puun varjossa :p minulla oli mukana pokkareita & eväät, tyttö nukkui vaunussa tyytyväisenä..
 
"Äiti-77"
Kunnolliset aurinkolasit ei mitkään marketin ja sit just kunnon hattu ja varjoon istumaan, eiköhän joka puistosta joku puu löydy missä voi istuskella vai minkä ikäisiä sulla on et voiko istuskella hiukka kauempanakin??
 
päivänvarjo
Vaihtaisin rytmiä niin, et heti aamupalalta ulos, jonnekin metsään kävrlylle ja reppu selkään, vesipullot ym sinne mukaan. Vaalea sateenvarjo vielä mukaan, niin voi istua sen suojassa. Itse käytän sellaista aina aurin gossa. toimii.

ja toinen ulkoiluretki eri suuntaa, taas metsään, mut vasta iltapäivällä. Paljon kivempi lapsillekin:)
 

Yhteistyössä