Hermostutteko te, tai hermostuuko puolisonne, jos puheluun ei heti välittömästi vastata?

  • Viestiketjun aloittaja "samsung"
  • Ensimmäinen viesti
"samsung"
Mies soittaa minuutin välein ja laittaa vielä vittuuntuneena VASTAA!!!! -tekstiviestin.
Jos vaikka istun vessassa, tai en esim. kaupan kassajonossa yksinkertaisesti kuule puhelinta. Sit mökötetään tai ollaan muuten loukkaantuneita. En tahallani jätä vastaamatta ja soitan takuulla heti takaisin siinä vaiheessa, kun huomaan puhelun/puhelujen tulleen.
Ärsyttävää! Miksi minun pitäisi jatkuvasti päivystää, soiko puhelimeni vaiko ei? Miksi pitäisi olla kiinni siinä?

Tänään on kahdesti käynyt niin, että kun mies on soittanut, en ole vastannut. Ekalla kerralla en kaupan kassajonossa kuullut ja toisella kerralla olin koiran kanssa ulkona( vaatteissani ei ole taskuja, joten puhelimen mukana kuljettaminen olisi ollut haastavaa). Mies soitti vieläpä meidän lapselle, että hoputtaa äitiä soittamaan takaisin. Hitto, että ärsyttää!
 
vieraaaa
No mitä asiaa sillä miehelläsi yleensä silloin on kun noin alkaa hermostuttamaan? Sairaalta kuulostaa taitaa olla mustasukkainen. Ei, meillä ei hermostuta vaikka ei vastata toistemme puheluihin. Aina soitetaan takaisin sitten kun on sopiva hetki tai huomataan että toinen on soittanut.
 
"samsung"
No mitä asiaa sillä miehelläsi yleensä silloin on kun noin alkaa hermostuttamaan? Sairaalta kuulostaa taitaa olla mustasukkainen. Ei, meillä ei hermostuta vaikka ei vastata toistemme puheluihin. Aina soitetaan takaisin sitten kun on sopiva hetki tai huomataan että toinen on soittanut.
Yleensä ei edes mitään kauhean tärkeää asiaa. Ei se ole mustasukkaista sorttia.
Sen on vaan pakko saada kertoa joku asia ja jos en vastaa, niin sitten se hermostuu.
 
"Veera"
Minä en useinkaan vastaa, puhelin saattaa olla toisessa päässä asuntoa, äänettömällä, jäänyt kotiin, autoon jne. Mies ei oo siitä moksiskaan kun tietää leväperäiset tapani.
Mies yleensä aina vastaa, ja minä huolestun kyllä jos en saa kiinni.
 
"Hmh"
Itse en pidä puhelinta mukana muuten paitsi töissä on pakko, koska työnantaja voi soittaa. Viikonlopuiksi yleensä suljen puhelimen. Itseäni kyllä ärsyttää jos mulle ei vastata, varsinkaan kun harvoin soitan muusta kuin aiheesta.
 
"Jen"
No ei hermostuta.. mä en kulje kännykkä kädessä joka puolella, ja mies ei töissä voi ollenkaan vastata, eikä edes kotona kuule aina.. Laitetaan yleensä vaan viestiä, kun ei oikein mitään tärkeää edes ehdi tulla.
 
Työpäivän aikana meidän on ihan turha soitella toisillemme, toinen ei kuule ja toinen ei ehdi vastaamaan. Pääasiassa mulla on puhelin aina kuuloetäisyydellä, mutta esim. kassajonossa en rupee vastaamaan enkä aina ota mukaan, kun käyn pissattamassa koiran. Koskaan ei ole tullut kummaltakaan mitään kiukkuista palautetta siihen, jos ei heti vastata. Siitä olen kyllä joutunut miehelle sanomaan, että kun lähtee jonnekin reissuun, olis kiva aina kuulla, että on päässyt perille tai koska lähtee kotiinpäin.
 
aika entinen
Mullakaan ei puolina aikoina puhelin mukana, en halua olla aina tavattavissa.Ikävöin myös lankapuhelimia, ei edes nähnyt mikäli joku soittanut eli ei vastauspakkoa.
 
"noo"
En hermostu. Muistan vielä lapsuudesta kun meille tuli ensimmäinen lankapuhelin. Sitä ennen lähin puhelin oli parinkilometrin päässä! En oleta nykyisinkään että kapula olis aina mukana.
 
ei hermona
Ei hermostuta kumpikaan. Minä en vastaa puhelimeen esim ruokailun aikana, tai jos vastaan niin sanon soittajalle että olemme tässä juuri syömässä, soitan sulle vartin päästä. Mies ei yleensä töissä pysty vastaamaan kun soitan vaan lyö luurin korvaan ja soittaa sit seuraavalla tauolla.
 

Yhteistyössä