Nyt osu munki kohdalle tälläinen tapahtuma (kaupan kassalla)

Mulla oli ostosten laitto kesken niin takana oleva alkoi lataa omia ostoksia hihnalle, hihna ku oli täynnä niin sanoin et kannatasko jatkossa odottaa sitä omaa vuoroa. Siinä sitte hitaasti tyhjenettiin mun ostoskärry tavara kerralaan myyjälle, kun hänen ostokset täyttivät hihnan. En pitänyt kiirettä jotta sai kaikki muutkin ihailla urpon käytöstä.
 
Hiton hätähousut
Mulle on osunuti viikon sisällä pari takanatulevaa hätäistä maksajaa, olivat tunkemassa sirukorttiaan maksupäätteeseen jo siinä vaiheessa kun minun tavaroitani oli vielä tulossa hihnalla...
 
Nhggj
Alkuperäinen kirjoittaja Hiton hätähousut;30123449:
Mulle on osunuti viikon sisällä pari takanatulevaa hätäistä maksajaa, olivat tunkemassa sirukorttiaan maksupäätteeseen jo siinä vaiheessa kun minun tavaroitani oli vielä tulossa hihnalla...
Siis upeeta,mjoku halus maksaa sun ostokset :D
 
vieraas
Alkuperäinen kirjoittaja Hiton hätähousut;30123449:
Mulle on osunuti viikon sisällä pari takanatulevaa hätäistä maksajaa, olivat tunkemassa sirukorttiaan maksupäätteeseen jo siinä vaiheessa kun minun tavaroitani oli vielä tulossa hihnalla...
Olisit antanut heidän maksaa :) Oppisivat varmasti kerrasta ettei kannata hätäillä.
 
Maksaisivatkin, mutta...
...valitettavasti jos nämä hätäiset ehtivät painaa maksua tai bonusta niin silloin ilmeisesti koko ostotapahtuma täytyy perua ja aloittaa alusta eli mun ostokset on vedettävä uusiksi kassan kautta...
 
"Lissu"
On sattunut omallekin kohdalleni tuollainen. Eikä lopettanut tavaroitten latomista hihnalle, vaikka myyjä pyysi kahteen kertaan ja itselläni oli vielä puoli kärryä täynnä tavaroita. Yllättävää kyllä taaskin vanhanpuoleinen naishenkilö kyseessä...
 
"Lulu"
minulle kävi kerran noin ja jälkeenpäin huomasin maksaneeni jonkun rouvan huulipunan sekä tamponit.. itse olin raskaana. tamponit annoin äidilleni (väärä koko ) ja huulipunan otin käyttöön, kun kuitenkin nätti sävy. mahtoi naikkosta ketuuttaa kotona :D !
 

Yhteistyössä