Mielipiteitä nimestä Harri Samuli?

  • Viestiketjun aloittaja Nimi hakusessa
  • Ensimmäinen viesti
Nimi hakusessa
[QUOTE="Lissu";30124166]Harri on ihan jees mutta mun mielestä Hanna ja Harri on jotenkin liian samanlaiset. Heikki Samuli olisi muutenkin parempi. :)[/QUOTE]

Ei kiitos Heikkiä.
 
Tuumailija
Mun mielestäni (ja tämä on toki vain mun mielipide) Hanna ja Harri eivät rimmaa oikein mitenkään yhteen. Jos haluat lapsille yhteen sointuvat nimet, valitse pojalle jokin pehmeämpi nimi, tyyliin Lenni. Tai jos haluat tuollaisen täräkän nimen, niin vaikkapa Hanna ja Jerri kuulostaa paremmalta kuin Hanna ja Harri. Tai Hanna ja Henri, jos pitää välttämättä olla sama alkukirjain.

Tietysti jos vaan satut tykkäämään yyberkovasti Harri-nimestä, niin sitten totta kai kannattaa antaa se. Eihän ihminen kuitenkaan vietä kuin pienen osan elämästään osana sisarusrimpsua.
 
Nimi hakusessa
[QUOTE="Lissu";30124466]No entäs Henrik? Tai Hermanni olisi ihana. :D

Ellei tarvi H:lla alkaa niin kyllähän Hannan kanssa sopii yhteen oikeastaan melkein mikä vaan. :)[/QUOTE]

Serkun poika on Henrik. Mies ei tykkää Hermannista.
 
ok nimi
Siskon nimi on Hanna Maria.
Hanna ja Harri, synkkaava nimipari lapselle.

Olen yli nelikymppinen, joten tunnen useitakin ikäisiäni Harri-nimisiä miehiä. Ja onhan Harri myös kansainvälinen nimi esim. Harry Belafonte, prinssi Harry... ec.

Ok nimi, ei ole väkisin äkistetty tekoharvinainen kyhäelmä vaan normaali suomalainen nimi tämä Harri Samuli.
 

Yhteistyössä