Tehän tätä perhettä koko ajan uhkaatte, asianajajina

  • Viestiketjun aloittaja Rahastusko? Sinde
  • Ensimmäinen viesti
Rahastusko? Sinde
Lääkäri: Ei ole mulla sellaista!
- Mitä jos tähän on väärä vaate päällä?
Miksi tältä alueelta ei voi lopettaa rankaisuhakuisuutta, sen ollessa seksiväkivallan hinkumista?
Painostamisen ohjaaminen toisen ihmisen keholle, on juuri tällaista tapaa.
Painostamisen ohjaaminen, naisen keholle, hänen olemukseensa kohdistaen, on kielletty lailla.
Painostaminen läheisyydenkyvyn poistamiseen on kielletty, toiminnan kohdistamisen naisen kehoon, väkivaltahakuisuutena, seksuaalisena alistamisena, sen oikeutuksen pyynnöin.
Painostamisen käyttäminen läheisyydenkyvyn poistamiseen, on kielletty, lääkärinlasten ihannoimisena, ihmisen kansantaloudellisena eri arvoistamisena, omaksi turvallisuudeksensa, naisen sukupuolen halventamisena, silpomisena, paranormaalisti, ulkoista voimankäyttöä, ja sen verkkoa tukien.
Painostamisen on kokonaan kielletty, läheisyydenkyvyn poistamiseksi, erilaisista liitoista, naisen kehon olemukselle sen kohdistamista mieltymyksenä kokien ihmisen vapauden-tilan rakentamatta jättämällä, eikä ihminen toimi siten.
Painostamisella, ihmisen kansantaloudellisen eri arvoisuuden luominen, turvallisuushakuisuuden ihannoimiseksi on ihan kauhea erehdys, turvallisuushakuisuuden täyttymyksestä, ja sen käyttämisestä vahingoittamishakuisuuteen, joka on kielletty laissa, läheisyydenkyvyn arvon ylläpitämisen sijasta, naisen kehon olemukseen kohdistaakseen, jotakin hänen sukuelintensä käyttämiseen halventavasti julkisesti sen kaltaisena niiden esittelemisenä.


Mieshenkilö: "Mä olen pureskelu nuolemattomuudesta."
- En jatkaan tätä uskontoa.

Sinde-82 • IRC-Galleria
 

Yhteistyössä