Lopetitko heti saunasiiderin ym. paheet kun aloitte yrittää vauvaa?

  • Viestiketjun aloittaja "jossuu"
  • Ensimmäinen viesti
"jossuu"
Ite tässä mietin joisinko saunasiiderin,ovis ollu muutama päivä sitten..Ehkä jätän väliin vaikka olen kuulluut että voi elää normi elämää plussaan asti..Miten muut ootte toimineet?
 
"milli"
meilla on ollut huonosti ehkaistya/taysin ehkaisematonta elamaa vuodest 2005. yksi lapsi. joten olis ollu aika tylsa 10vuotta jos koko aika kun last toivottu olisin koton istunu raakaustestin kanssa.
 
yleensähän sillä alkoholilla on osuutta asiaan, kun ihminen pamahtaa paksuksi :D ei vaan, itsehän ainakin kävin ehkä enemmänkin juopottelemassa, kun ekaa tehtiin (tietty jos ois alkanu kestämään lapsentulo, ni olisin lopettanu, jos vaikka ois ollu haitaksi) mutta ei menny ku kolme kiertoa. että tuleva lapsi siitä ei ainakaan kärsi, jos sitä mietit. ainahan huonot elämäntavat näin muuten saattaa haitata raskautumista, että kannattaa karsia, jos alkaa kestämään :)
 
Huutelen puskista
Tottakai voit ryypätä ja aiheuttaa lapselle elinikäiset parantumattomat vammat ja sanoa lapsellesi myöhemmin, että vähän janotti nii ei voinu mitään.
Ottaa saunasiideri ja ryypätä on vähän eri asioita. Suhteellisuudentajua, kiitos! (Miten joidenkin maailma on noin mustavalkoinen?) Aloittaja: voit ihan hyvin yrittämisen aikana ottaa sen saunasiiderin. Plussaamisen jälkeen sitten korvaat jollain muulla.
 
varoitus
Ei kannata kertoa neuvolan kyselyissä, että on vuosi ennen raskautumista juonut pisaraakaan alkoholia. Neuvola pakottaa muuten alkoholipolille. Siitäkin huolimatta, ettei raskauden aikana aikoisi juoda/joisi pisaraakaan alkoholia.
 
neuvola
mulle taas neuvolan täti tokaisi kun olin huolissani että tuli otettua lasi viiniä pari kertaa, kun en tiennyt vielä olevani raskaana, että "Eihän sulla ole vielä istukkaakaan, miten se sinne alkioon päätyisi!"
 

Yhteistyössä