Crocsit pliis, hävitkää katukuvasta!

  • Viestiketjun aloittaja "kissa"
  • Ensimmäinen viesti
"kissa"
Mä en oikein vielä tiedä miten suhtautua näihin uusiin malleihin. Kai noi nyt menee mut itse en vois ikinä ostaa mitään missä lukee nimi Crocs. Tulee ihan sellaset väristykset kun aatteleekin:)
 
vieras...
Lupaan täyttää omalta osaltani toiveesi heti, kun kerrot mistä löydän tällaiseen räpylämalliseen jalkaan kevyet ja mukavat kesäkengät kohtuulliseen hintaan. Kaiken maailman ballerinat sun muut on kärjestä kolmanneksen liian kapeita.
 
HippuTAR
Mä aattelin maanantaina kipaasta lidlistä uudet. Tai siis noi mun vanhat on feikit ja ma lidlis on ilm. ihan aitoja 14,95€. Harvoin muita kenkiä käytän mikäli ei oo lunta ja välillä sillonki käytän crokseja.
 
vieras...
Kaupat on täynnä kenkiä, mutta ei oikean mallisia. Kiersin tänäkin kesänä kaikki kaupungin kenkäkaupat yhtä keskustan pikkuputiikkia lukuun ottamatta, ja löysin yhdet sopivan malliset alle satasen kesäkengät. 80 euroa nyt kuitenkin oli liikaa sellaisista rumista ripulipaskan värisistä lärpättimistä, vaikka varmaan ne monen mukaan crocsit hakkaisikin.
 
HippuTAR
[QUOTE="kissa";30124266]Iik! Näin kans Lidlin lehdessä mainoksen ja heti aattelin että tästä ei kyllä hyvää seuraa:)[/QUOTE]

Juu, ja joskus on näköjään jopa hyötyä siitä että on tommonen kiva 42:nen jalka. Sielä ku näky olevan vaan miesten kokoja. Noin halvalla ku ny saa niin taidan oikeen törsätä ja ostaa kahdet :D
 
HippuTAR
Kaupat on täynnä kenkiä, mutta ei oikean mallisia. Kiersin tänäkin kesänä kaikki kaupungin kenkäkaupat yhtä keskustan pikkuputiikkia lukuun ottamatta, ja löysin yhdet sopivan malliset alle satasen kesäkengät. 80 euroa nyt kuitenkin oli liikaa sellaisista rumista ripulipaskan värisistä lärpättimistä, vaikka varmaan ne monen mukaan crocsit hakkaisikin.
Näinpä. Mun jalkaan ei nykyään tunnu sopivan juuri mitkään kengät.
 
Vieras ss
Mä aattelin maanantaina kipaasta lidlistä uudet. Tai siis noi mun vanhat on feikit ja ma lidlis on ilm. ihan aitoja 14,95€. Harvoin muita kenkiä käytän mikäli ei oo lunta ja välillä sillonki käytän crokseja.
Kroksit on ihan parhaat!! Mulla on talvimalleja kahdet ja on niin huippuja etten melkein muuta käytäkään, kesällä nyt varvassandaaleja:)
 
Roksit
Mikä vika näissä?

http://www.crocs.fi/crocs-womens-lopro-suede-hi-top-sneaker/12703,fi_FI,pd.html?cid=55B&cgid=women-footwear-sneakers

Ne peruscrocsit ja niiden miljoonat feikkiversiot on kyllä kamalat!
 
"Sirkkeli"
Juu en heitä käytöstä. Mulla on feikki-perusmallit, ja välillä ainoat, joilla pystyn kävelemään. Nuo mustat on kyllä rumat, mutta noi vaaleansiniset, joissa on valkoinen turkisvuori ja 1 timantti kummassakin, ne on nätit :)
 
Ei Crocseja enää
Tällaiset puukengät ostin keväällä, enkä ole juuri muita kenkiä kesällä käyttänyt. Kivat jalassa, kun alkuun totuttelee. http://www.puukenka.fi/valkoinen-puukenka-p-134.html
 

Yhteistyössä