Mistä tunnistaa yh-/"osa-aikaisejä" tavallisissa paikoissa, ei siis baareissa?

  • Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"mimmi"
Sinkkujen ongelma aika pitkälti se, että baareista usein ei mitää kunnollista löydä ja muutenkin on huono tutustumispaikkana. Sinkkuäitinä olen tullut siihen johtopäätökseen, että optimaalisin kumppaniehdokas olisi sellainen, jolla itsekin ois lapsia.

Olen nyt uimarannoilla vähän tiiraillut miehiä lapsineen, ja olen huomannut, että monet eivät käytä sormusta mutta kuitenkin jossain välissä se emäntä tupsahtaa sinne rannalle. Missä ne yh- iskät oikein piilee, kaikkialla on vaan onnellisia perheitä :p
 
"a.p."
no eihän se sinällään mitään kerro, mutta kyllä se sormus on ainaki sellanen,että itse ajattelisin, ettei maksa vaivaa alottaa mitään silmäpelejä, jos ois kiinnostavan näköinen tyyppi.
 
"a.p."
olen kyllästynyt nettioutoilijoihin ja siihen,että ne parhaat on aina jossain kaukana, turhaa kirjottelua, eikä koskaan mee ees treffeihin asti.. ois kiva kun tosielämässä spontaanisti tapahtuis jotain
 
Mee Mäkkärille perjantaina iltapäivällä. Siellä törmää sormuksettomiin viikonloppuiseihin, jotka vievät lapset isiviikonloppuaterialle :D. Oikeasti, perjantaisin näkyy Mäkkärillä aika lailla näitä isejä. Enhän mä voi todellisuudessa tietää, onko he viikonloppuisejä vai mitä, mutta sellaisen vaikutelman ainakin saa. Ja joo, me käydään aika usein perjantaisin Mäkissä :ashamed:.
 
vierass
Kyllä mä sitä nettiä suosittelen, sieltä omanikin löysin :) Joskus miehen kanssa siitä keskusteltiinkin, että ehkä olisimme voineet törmätä rannalla tai leikkipuistossa mutta todennäköisesti asia ei olisi edennyt vaikka olisimme muutaman sanan vaihtaneet, juurikin siitä syystä kun ei voi tietää onko toinen varattu. Eikä se ole sellainen asia mitä ehkä ensimmäisenä alkaa leikkipuistossa lasten pyöriessä jaloissa toiselle kertomaankaan :D
 
"a.p"
totta tuoki, eipä se muutenkaan oo tavanomaista leikkipuistoissa kenenkää ruveta mitää tai ketää "iskemään " Eli tosi elämästä takas nettioutoilijoiden pariin pitäs siirtyä :D
 

Yhteistyössä