Vihkisormus liian pieni

  • Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti
sormus
Tänään mieheni totesi, että muut luulevat hänen pettävän vaimoaan kun oltiin ulkona yhdessä eikä mulla ollut vihkisormusta :D Naimisiin mennessä luulin, että en ota sormusta ikinä pois sormesta, mut nykyään se on liian pieni enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi isontaa sitä. Pidättekö muut sormuksia vai onko jäänyt laatikon pohjalle?
 
naama
Meillä on aina molemmilla..Mun sormet kans turpos jonkun raskauden aikana niin, että kihlasormus oli tosi tiukka.. Mies sitten kävi sitä vähän venyttämässä, ja toi mulle sairaalaan vauvan synnyttyä<3.. Sitten laihduin ja nykyään kihlasormus pysyy sormessa vain siksi, että sen edessä on vihkisormus, jota ei sitten venytetty...
 
vieraskin.
Ei pidetä sormuksia. Otin pois 11 vuoden jälkeen, kun sairaanhoitaja -opintojen ensimmäinen työharjoittelu alkoi. Piti opetella oleen ilman sormuksia. Sen jälkeen ihan satunnaisesti pidän. Mies lopettei sormuksen käytön muutama kuukausi sitten ihan sen takia, kun tuli sinnikäs silmätulehdus ja piti pitää tarkemmin huolta käsihygieniasta, joten otti sormuksen pois. Ilman sormuksiakin ollaan naimisissa ja kohta 15v täynnä.
 

Yhteistyössä