Ostaisitko esittelysängyn? 4kk vanha, samaan hintaan

  • Viestiketjun aloittaja "Moi"
  • Ensimmäinen viesti
"Moi"
Menin eilen ostaan sängyn. Sängynpääty on kiinni esittelysängyssä joten myyjä sanoi että saat tän tästä. Muuten sänky ja pääty ois erikseen. Eli pääty ois esim seinää vasten ja sänky siihen vaan vasten. Halusin et ois kii toisissaan. Sama hinta oli kuitenkin
 
vierass
En ostaisi samaan hintaan. Todennäkösesti ruuvaavat sen päädyn kuitenkin irti kuljetusta varten ja saat ruuvata sen takaisin.

Osaan kyllä ruuvata ne pultit kiinni itsekin irtopäädystä. Enkä maksaisi samaa hintaa esittelysängystä.
 
mörmö
Ei kai se erikseen sitä tarkota? :D Ettei myyjä tarkoittanut, että sänky ja pääty myydään erikseen. Eli sait sängynpäädyn kaupan päälle. Tuskin ne irrallaan siitä normisti on, niissä on varmaan joku kiinnitys kuitenkin. :D En tiedä, varmaan jonkun tarjouksen tinkaisin esittelysängystä pihiyttäni. Ei ole kuitenkaan upouusi ja ihmiset makoilleet jo sen päällä.
 
"Moi"
Sängynpääty ei ole kuulemma kiinnitettävä. Mutta esittelysängyssä se oli laitettu kii en tiiä millä. Eli sellanen kankainen pää. Mä tilasin sen kun mies jotenkin sekoitti kiireessä mut. Taijan soittaa liikkeeseen ja tilata uuden. Mun mies vaan taitaa hermostua kun mä kuulemma vaihan kaikkea, mut kai sitä ihminen erehtyy
 

Yhteistyössä