purnausta

  • Viestiketjun aloittaja purnausta
  • Ensimmäinen viesti
purnausta
Pakko purkaa tunteita. Olen nyt matkalla töihin ekaa kertaa kesäloman jälkeen js ei vois vähempää kiinnostaa. Eniten mua ärsyttää kun pitää tehdä töitä sellaisen kanssa jonka kanssa en tule yhtään toimeen. Tykkään työstäni mutta olen nyt miettinyt pitäisikö jäädä vielä hoitovapaalle. Siinä tosin voin sanoa esimies-haaveille heihei.
 
Voisiko sitä yhteistyötä sen työkaverin kanssa koittaa kehittää jotenkin?

Hoitovapaalle jääminen ei ongelmaasi poista, sillä se töihinpaluu tulee kuitenkin eteen ennemmin tai myöhemmin.

Itse painin myös työasioiden kanssa. Luvassa olisi ihan huikean hieno tilaisuus töiden tiimoilta, mutta siihen tulisi tarttua joko ihan kohtapuolin...tai tilaisuus menee ihan kokonaan ohi.

Tällaista tämä elämä on. Pitää tehdä ratkaisuja, joista toinen menee sydämen mukaan ja toinen järjen. Taidan valita sen sydämen, koska olen vähän huono kulkemaan järjen äänen mukaan.

Luultavasti siis annan tuon huipputilaisuuden mennä ohi, koska paikkani on vielä kotona lasten kanssa. Uskon, että vaikka nyt melko todennäköisesti ohitankin tuon upean tilaisuuden (jonka ohittaminen on kyllä suoraan sanottuna jopa vähän tyhmää) niin tilalle tulee kyllä sitten joskus aikanaan jotain muuta. Kenties parempaakin :)
 

Yhteistyössä