Kokemuksia Venlafaxin lopettamisesta?

Tänään eka päivä ilman lääkettä, tarkoitus on lopettaa. Luulin ettei tuon 37,5 mg jälkeen tulis sähköiskuja päähän jne. Mutta nyt tuntuu että pahenee vaan nuo sähärit. Kauan niitä joutuu sietämään? Miten vois helpottaa oloa? En kestä nimittäin jos äityvät niin pahaksi että maatessakin niitä tulee 10 sekunnin välein. Onko muita vieroitusoireita kuin sähköiskut, pääkipu, huimaus....?
 
vieraas
Kai olet lopettanut vähitellen? Eka puolittanut annosta ja sitten ottanut joka toinen päivä ja sitten vieläkin harvemmin ja lopuksi totaalilopetus?
Näin vähennät vieroitusoireita
 
viiii
Viikon oli tukala olo, sitten helpotti nopeasti. Mä lopetin 75mg siten, että ensin puolitin annoksen kahdeks viikoks, sitten viikon otin sen sisältä 2 pikkutablettia ja seuraavan vk:n yhden tabletin. Silti tuli oireita 2 vuorokauden kuluttua viimeisestä tabletista. (kapselin sisällä on siis pieniä tabletteja)

Tosin nyt olen taas joutunut syömään lääkettä (ahdistus/paniikki-häiriö)
 
Joo siis lääkärin ohjeella oon lopettanut vähitellen. Joka toinen päivä en oo ottanut, en saanut sellaisia ohjeita. On mulla vielä 2 viikoksi noita lääkkeitä jos pahaksi menee etten kestä. Tosin mietin että pystyyköhän noita 37,5mg puolittaa vielä jotenkin.
 
vieraas
Joo siis lääkärin ohjeella oon lopettanut vähitellen. Joka toinen päivä en oo ottanut, en saanut sellaisia ohjeita. On mulla vielä 2 viikoksi noita lääkkeitä jos pahaksi menee etten kestä. Tosin mietin että pystyyköhän noita 37,5mg puolittaa vielä jotenkin.
Avaa se kapseli ja vähennä sisältöä. En kyl tiedä saako niin tehdä. Harventaisin ensin joka toiseen päivään
 
viiii
Joo siis lääkärin ohjeella oon lopettanut vähitellen. Joka toinen päivä en oo ottanut, en saanut sellaisia ohjeita. On mulla vielä 2 viikoksi noita lääkkeitä jos pahaksi menee etten kestä. Tosin mietin että pystyyköhän noita 37,5mg puolittaa vielä jotenkin.
Eikös ne ole kapseleita, jossa on 3 pikkutablettia sisällä? Ota sieltä pelkkä tabletti.
 

Yhteistyössä