Toivooks kukaan muu viileempää ilmaa?

paskahelle
kyllä suorastaan rukoilen jo että viilenis. Ärsyttää perhanasti jo tämä kuumuus, olin just 4 viikkoa lomalla ja 3 viimeistä niistä meni ihan vituiks tämän kuumuuden takia, ei voinut eikä jaksanut tehdä mitään mitä oli tarkoitus tehdä. Ja ilo on ylimmillään kun tietää että pitää mennä töihin leipomoon, jossa on ihan tarpeeks kuumaa ilman hellettäkin...
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti
kalkkilaivan kapteeni
En toivo viileämpää ilmaa mutta toivon että sisätilat olis viileämmät. Mun ihannelämpötila sisällä on sellaiset 23-25, mutta nyt on melkein 28 astetta ja makkarissa varmaan 30 joten tukalaahan tämä hiukan on. Toivoisin että tulisi pieni vesisade ja ukkonen joka hiukan raikastaisi ilmaa mutta mitään sen viileämpää en kaipaa koska helteet on ihania (ja liian lyhyitä) aina Suomessa kuukausien kylmyyden jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti
Todellakin toivoo. Sellaset +20 pilvisenä ois aivan riittävät. Nyt on sisällä +30 ja ulkona kuumenee kokoajan joten olo tuskaa kokoajan vaikka mitä tekis. Ei pysty eikä halua. Kylmästä mä en valita ikinä. Kesällä saa olla lämmin joo, mutta tällasia tappokelejä en toivo tippaakaan. Mukavaa lähteä tästä taas töihin tämmöseesä säässä. Lapset yhtä kuumissaan kun aikusetkin.
 
uuaaah!
Ihanan viileetä täällä pohjosessa nyt, vain +23! Nukuin viimeyönäkin tosi hyvin pitkästä aikaa. Nyt tuntuu, että alkaa ajatuksetkin liikkua. Mun piti kuntoilla tänä kesänä ja hyvin alkoikin, mutta nuo helteet pilas kaiken. Sydän ei jaksa kovin kuumalla ilmalla kävelyä kummempaa. Nyt vaan sitten alkoi toi pujo kukkimaan :(. Mut kunhan edes sisällä jakaa jotain tehdä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti
"Juu"
Tällein viimeisillään raskaana olevana toivon kyllä, että vähän viilenisi. En tosin tiedä, kumpi on parempi - nää helteet viimeisillään raskaana vai sitten juuri synnyttäneenä vastasyntyneen kanssa (hormonihikoilu, maidonnousu, jälkivuoto ja vastasyntynyt joka rääkyy hikipäässä ja ulkoilla ei voi kun liian kuuma). Kohtuu kaikessa, vähän päälle 20 astetta ois ihan jees, mutta nää lähes 30 astetta on ihan liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti

Yhteistyössä