+35 Heheee

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30129577:
Toivon, että tämä ennuste toteutunee :D


Ilmatieteen laitos: Ven
:stick:

Hän muistuttaa, että sunnuntaihin on vielä pitkä aika, ja sääennustukset saattavat muuttua tällä välin. Mutta mahdollisuuksia elokuun kaikkien lämpöennätykseen on.

- Se jää mielenkiintoiseksi nähtäväksi, yltävätkö näin lämpimät ilmamassat Suomeen, Valta kommentoi.
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30129588:
Majurista on hauskaa että esim. vanhuksille tulee tukalat oltavat?
Oltaviinsa voi vaikuttaa, ihan yhtä lailla kuin -35 talvipakkasilla. Tuskin sekään kivaa on vanhuksille, varsinkin jos sähköt katkeaa, luita kolottaa jne.

On typeryyttä valittaa helteistä. Heikot ihmiset vois painua vaikka Siperiaan ja pysyä siellä.
 
kyykkyvatkaaja harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30129588:
Majurista on hauskaa että esim. vanhuksille tulee tukalat oltavat?
Ihmeellistä, ettei muka vanhustenkodeissa ole muutamaa tilaa, jossa olisi kyetty kustantamaan ilmastointi. Kai sellainen on sairaalassakin?
 
"nanna"
Ihmeellistä, ettei muka vanhustenkodeissa ole muutamaa tilaa, jossa olisi kyetty kustantamaan ilmastointi. Kai sellainen on sairaalassakin?
Mun kotikaupungissa vanhainkoti on todella vanha rakennus, suojeltu, joten sinne ei oo pystytty rakentamaan tehokasta viilentävää ilmanvaihtoa. Markiisit on huoneiden ikkunoissa.

Mä myös oon työskennellyt vanhoilla terveysasemilla "perämetsässä" joissa ei oo ilmastointia. Huoneissa lämpötilat kohoaa helposti kolmeenkymmeneen. Lakisääteisiä taukojakaan ei oikein voi pitää kun asiakkaat on hoidettava.
 
huoh tosiaan
[QUOTE="huoh";30129729]Oltaviinsa voi vaikuttaa, ihan yhtä lailla kuin -35 talvipakkasilla. Tuskin sekään kivaa on vanhuksille, varsinkin jos sähköt katkeaa, luita kolottaa jne.

On typeryyttä valittaa helteistä. Heikot ihmiset vois painua vaikka Siperiaan ja pysyä siellä.[/QUOTE]

Muista tämä sitten kun tulee ne -30asteen pakkaset. Muuta sitten itse heikkona ihmisenä vaikka Afrikkaan.
 
terveisiä puuseestä
Kesällä ei saisi toivoa helteitä ja jos toivoo, niin ei ajattele ollenkaan vanhuksia, kerrostaloasujia, keittiössä työskenteleviä, vauvoja, raskaanaolevia, aurinkoallergisia, albiinoja, valoherkkiä, migreenipotilaita, sydänvikaisia tai niitä joilla ei juuri sillä hetkellä ole lomaa, kun hellettä toivotaan.

Talveksi ei saisi toivoa pakkasia eikä lunta, koska silloin on itsekäs paska, joka ei ajattele ollenkaan vanhuksia, vauvoja, raskaanaolevia, kylmäherkkiä ihmisiä, koiria, kissoja, auramiehiä, julkisilla kulkevia, omalla autolla kulkevia, syrjäseudulla asuvia..
 

Yhteistyössä