voice of finland valmentajat

  • Viestiketjun aloittaja "debs"
  • Ensimmäinen viesti
"debs"
Mike Monroe, Olli Lindholm, Tarja Turunen ja Redrama.

Turunen ja Redrama on näitä levy-yhtiön pakottamia uraansa epätoivoisesti pönkittäviä. Lindholm elämää ankeampi jäärä. Ei taida Monroen karisma riittää kantamaan aivan koko ohjelmaa.
 
viera.
Monroe on loppujen lopuksi ollut tosi tylsä valmentaja. Elastinen oli viime kaudella se kantava voima. Tylsät tuomarit mun mielestä. Tarjan esiintymistaito ei oo koskaan vakuuttanut ja Olli, no, Olli on Olli. :D Makuasioita silti kaikki. Joku voi tykätä tosi paljon näistäkin tuomareista.

Kun ei odota kaudelta liikoja, voi yllättyä iloisesti.
 
Ken guru
Elastinen oli ihan huippu. Mutta katsotaan nyt minkälaisia nuo muut ovat. Mirastakin kuoriutui loppujen lopuksi ihan hyvä valmentaja (olikos nyt kids voicessa?) vaikka aluksi oli ihan kauhea jäykkis eikä sanonut montaa sanaa.

Eli itse katson ennen kuin tuomitsen.
 
Vierass
[QUOTE="Mä vaan";30130753]Olli Lindholmin pitäs ensin opetella itse laulamaan, ennen ku alkaa valmentaa muita. Muutenki sellanen ukkeli, jota en haluaisi nähdä enkä kuulla.[/QUOTE]

Just näin!
 
Turusellahan ei ole mitään ongelmia uransa kanssa, se ura vaan on tuolla maailmalla enemmän kuin Suomen kamaralla. Redramaa en oikeen ymmärrä, en tiedä kuinka kauan kaveri on alalla ollut, mutta jotenkin mä en näe että hällä olis vielä hirveästi annettavaa aloitteleville tähdille. Mike on Mike, kuuluu kalustoon ja sopii hyvin ohjelmaan. Olli on pitkän linjan muusikko, vaikkakin omahyväinen ja tosiaan ainakin Idolsissa aika töykeä kokelaille.

Eli musta oikein hyvät tuomarit, paitsi Redrama.
 

Yhteistyössä